2. Martisoarele quilling ale Dariei


 Martisoarele Dariei au venit cu urmatoarea descriere facuta de catre mamica ei:

„Am folosit carton rosu (pentru ca ne duce cu gandul la viata, la putere) pentru baza martisoarelor pe care Daria le-a decupat folosind o foarfeca decorativa. Din fasii de hartii colorate, am creat impreuna (intai eu am lucrat furnica :D ,apoi am lasat-o pe ea sa le faca doar ii indicam unde si ce sa mai faca pentru ca si-a ales ceva dificil: un papagal) ceva minunat. Speram ca asta vor vedea si ceilalti cand vor vedea martisoarele :) ) Nu aveam ac special pentru quilling, dar am improvizat si am facut tot ce am putut ca sa iasa frumos. Am inteles rapid ca iti trebuie rabdare, ceea ce ii lipsea Dariei la inceput: avea  mari emotii pentru ca se agita mult –  e prima data cand o vad asa emotionata pentru ca lucra cu ceva nou! Dar era entuziasmata, ceea ce conteaza mult de tot pentru mine :) Treptat, a reusit sa se calmeze si sa termine ceea ce lucra cu mai multa grija :)

Felicitari Daria pentru tenacitate si perseverenta, martisoarele tale sunt speciale..

8 gânduri despre „2. Martisoarele quilling ale Dariei

  1. Hi hi hi, ce manute indemanatice! Daria, draga mea, ai inceput foarte frumos primavara, asteptam sa vedem ce vei face in continuare, caci, daca ti-a intrat hartia la suflet, nu vei reusi s-o scoti de acolo (stiu eu ce spun)

  2. Cred ca odata cu descoperirea quillingului Daria nu se va opri aici, insa aceste martisoare quilling minunate vor sta marturie a acestui nou inceput. Felicitari Daria; esti norocoasa cu o mamica iubitoare si care te incurajeaza in joaca ta creativa! Iti doresc din toata inima mult succes in concurs!

  3. Bravo, Daria! Dupa munca si rasplata! Imi dau seama ca ai lucrat mult la papagalul martisor, dar a iesit minunat.
    Succes!

    1. multumim,Amy!
      a muncit la el,dar nu stiu de ce…cand pregatesc materialele pentru un proiect,mereu mi se pare ca va dura mult; insa,dureaza asa putin….se prinde repede cum functioneaza orice ii propun eu ceea ce ma uimeste 🙂

  4. Multumim! I-a placut mult 🙂
    Ieri am fost plecata de acasa, cand m-am intors ea deja se jucase cu hartiile pentru quilling si facuse un martisor frumos (un copac) pe care i l-a facut cadou bunicii paterne care venise in vizita la noi 😉

  5. Foarte frumoase martisoare ai facut Daria! Si sunt sigura ca ti-a placut sa lucrezi – ceea ce este minunat!!:)

Comentariile sunt închise