Brosa din piele naturala – un altfel de martisor handmade



Sub febra pregatirilor de Martisor nu am renuntat inca la ceea ce ma reprezinta, ma incanta, ma defineste: incerc mereu sa creez ceva nou. Stiu, am deja un „minus” – acela de a nu fi consecventa in a crea cu aceleasi materiale, aceleasi tehnici, pe aceleasi suporturi, dar cred ca aceasta este marea mea bucurie – ca nu sunt nevoita sa fac acest lucru, ci intotdeauna am libertatea de a lucra ceea ce ma inspira si ma atrage la un moment dat si de fiecare data altceva, altfel, altcumva.

Dupa ce am experimentat lucrul sticlelor imbracate in sfoara si piele, a venit acum randul martisoarelor handmade confectionate din piele naturala. Am de partea mea Fortuna, alias Cristina T. – buna mea prietena care imi daruieste cu generozitate toate culorile si texturile posibile de piele naturala pe care eu le pot manui dupa bunul meu plac. Multumesc Cristina!

Cred ca plusul meu in lucrul obiectelor confectionate cu/din piele naturala este acela ca ador tehnica quilling, iar lucrul cu hartia utilizand tehnica rularii hartiei ma ajuta enorm in a-mi imagina tipare, modele, creatii din piele. Sa nu va mirati daca curand voi reveni cu o creatie „quilled leather”! Limita este propria imaginatie, nu-i asa?!

Asadar, am confectionat de curand cateva brose din piele natuala, fiecare de marimea unei palme, in culori calde, placute, armonioase. Imi plac mai intai pentru ca sunt primele mele confectii de acest gen, dar mai ales pentru aerul lor „soft” care parca mangaie privirea.

Pentru realizarea broselor handmade am utilizat sabloane din carton pe care le-am desenat pe dosul materialului natural, am decupat, am incalzit la flacara petalele florilor din piele, am suprapus, am lipit cu adeziv (prenandez si lipici de crafting), am adaugat snururi din piele…

Cel mai mult m-a incantat faptul ca am descoperit ca anumite texturi de piele se pot lucra in tehnica quilling dupa modelul de lucru al hartiei pentru aceasta tehnica. Acest fapt mă determina sa-mi incerc puterile imaginatiei, astfel ca mi-am propus ca 8 Martie sa fie pentru mine ziua broselor handmade daruite mamelor. Asadar, mai am o saptamana in care sa experimentez si sa revin cu noutatile experimentelor mele in domeniul confectiilor de bijuterii si accesorii din piele pe  care le voi darui mamelor – prietene. Totusi, pana la acel moment aniversar pentru noi – femei, prietene si mame, va invit sa va inspirati din timidele mele incercari in a confectiona accesorii handmade – brose din piele naturala:

Această prezentare necesită JavaScript.

by Maria

10 gânduri despre „Brosa din piele naturala – un altfel de martisor handmade

    1. Multumesc Alina! Da, maine isi vor primi si ele snururi de martisor, dar si posesoare zambarete! Te imbratisez cu drag!

    1. draga mea Maria,ma referam strict la tine..eu nu prea pot sa spun ca am spirit de artist in mine: imi place sa admir si sa primesc/cumpar :D…..ceea ce facem noi (a se intelege Daria si cu mine) nu se ridica la nivelul tau si al lui Vavaly, la noi e o joaca pur si simplu 🙂

      1. Ah! Despre ce nivel vorbesti?! Si noi ne jucam! In plus, Daria mosteneste de undeva sufletul de artist si am o banuiala ca Daria e doar cea mai curajoasa si „indrazneste” sa te intreaca la joaca, nu-i asa?! 🙂

Comentariile sunt închise