„Blossom lotus” – handmade box


    V-ati intrebat vreodata ce mistere se ascund in spatele usilor inchise ale unui harem? Ce taine  ascund valurile multicolore ale cadanelor?  Cand am vazut prima data   materialele de scrap din magazinul Oanei, mintea mi-a zburat intrebatoare catre perne multicolore raspandite pe divane joase, femei incredibil de frumoase odihnindu-se molatec intre ele, harpele raspandind o muzica divina, soarele strecurandu-se printre perdele de matase, gradinile abia inmugurite prevestind explozia de culoare a primaverii.

     Toate acestea mi-au revenit in minte cand am avut in fata ochilor hartia de scrap, perlele si o cutie de bijuterii pe care vroiam de multa vreme sa o decorez.

   Am creat un fundal plin de arabescuri, model ce a continuat pe marginile cutiei, am completat acest model incredibil de luminos si cald cu doua flori de lotus, din piele moale, alba  in mijlocul carora au rasarit doua flori din piele de culoarea ochilor cadanelor.

   Cateva perlute mici au venit sa completeze elegant si sa evidentieze si mai mult frumusetea arabescurilor.

Primavara isi face loc in sufletele noastre iar concursul de primavara de pe CreaShop a venit sa completeze in mod fericit acest lucru.

Cutie de bijuterii handmade

       Cutia mea de bijuterii va sta in cel mai insorit loc al casei pentru a raspandi lumina si caldura, atat de iubite si dorite.

      O primavara minunata sa avem cu totii.

      by vavaly

9 thoughts on “„Blossom lotus” – handmade box

      1. Am facut un comentariu relativ scurt, stiu, dar nici nu pot spune altceva…am ramas fara cuvinte. Sunt multe, multe lucruri superbe pe aici!

  1. oau…e superba!!!
    cand am zis eu ca te pricepi si ca mai bine ai incepe sa vinzi ceea ce creezi,nu am exagerat deloc-deloc!
    draga mea esti o artista extraordinara,nici nu e de mirare ca Dante te mosteneste; felicitari!

    1. Multumesc draga mea pentru frumoasele aprecieri. ma bucur ca l-am indrumat si pe Dante si ca ii place la fel de mult. In Atelier am postat si creatia lui din aceasta seara pentru acelasi concurs. Va invit sa o admirati:).

Comentariile sunt închise.