Inimioare amintire


     Pentru ca in aceasta luna am lucrat fel de fel de inimioare, vreau sa va prezint un colaj pe care l-am realizat impreuna cu Dante, un colaj in care am cuprins o amintire foarte draga oricarei mamici: conturul manutei si al piciorusului copilului aflat la o anumita varsta.
    Pentru a crea colajul am trasat conturul manutei si al piciorusului si le-am decupat. Am decupat doua inimioare mari, albastre, in care am incadrat aceste pretioase amintiri. Am lipit inimioarele pe un carton stampilat cu dinozauri si am inceput crearea colajului. Pe conturul manutei si piciorusului am presarat sclipici argintiu, ca o imitatie a nisipului in care copilul si-ar fi lasat amprenta. Am completat cu cateva elemente dragi lui, cateva animalute. Pentru ca aceasta joaca s-a petrecut in ziua in care Dante implinea 3 ani si 3 luni am tinut sa marchez acest lucru in cadrul colajului.
   Va recomand sa nu ezitati a realiza un astfel de colaj, indiferent sub ce forma, un frumos tablou in care contururile dragi sa aminteasca peste ani de micutele manute si picioruse adorate.
   Dante nu a ezitat sa realizeze si propria lui creatie colorand si incadrand in culoare o manuta si piciorus, mergand pe aceeasi idee de urme pe nisip.

 

 

 

 

            Iubire si bucurie tuturor!
       by vavaly
4 gânduri despre „Inimioare amintire

  1. Multumesc Bea, m-ai induiosat. Ne minunam zilnic cum pot face atat de multe cu manutele lor mici si mereu imi aduc aminte cand ma grabesc si vreau sa il zoresc ca are niste picioruse micute , nu poate tine pasul cu mine. Pupam si noi micuta Karina.

  2. Sa-i pap eu manutele si talpitele,de copil dulce!Foarte frumos si te rog sa-i transmiti ca o tanti il pupa cu foc.

Comentariile sunt închise