Martisoare diverse


De cateva zile lucrez cu mare drag si bucurie martisoare handmade. Am descoperit cu adevarat bucuria de a crea aceste mici simboluri ale primaverii si mi-a adus o adevarata relaxare sa imi imaginez noi si noi modele.

Am lucrat cu materialele ce le-am avut la indemana, cartoanele colorate si cartonul ondulat fiindu-mi prieteni buni. Am adaugat un pic de stralucire, cateva margelute dupa caz si dupa model.

Sper ca aceste martisoare sa va inspire si sa va faca pofta de lucru, chiar si alaturi de copii. Crearea martisoarelor este o joaca minunata, iar daruirea cuiva drag a unui lucru facut de manutele copiilor este un gest deosebit.

O saptamana minunata tuturor !

by vavaly

15 gânduri despre „Martisoare diverse

  1. foarte frumoase martisoarele!
    eu cam lenevesc, defapt nici timp nu prea am, da as face cu drag.
    Ma bucur ca le pot admira pe ale voastre!
    xoxo, Liuba

    1. Multumesc draga Liuba, am avut spor la lucru, si printre atatea cartonase si floricele am creat si tabloul pentru ziua ta. A fost asa o mare bucurie , de nici nu stii. Ma bucur ca le admiri, daca ai fi mai aproape as face cateva numai pentru tine. Te imbratisez si eu.

      1. ma bucur enorm ca te am si ca imi oferi stimul de creativitate, energie, pricepere …
        multumesc de tabloul pentru ziua mea – e unul tare dragut si care a bucurat-o pe „Liuba” :))
        Va pup pe voi :*****

  2. Superbe!
    Ai mare dreptate: crearea lor e o adevarata joaca si o placere foarte mare de a le darui – am vazut asta pe fata Dariei cand le-a daruit pe cele facute de ea 🙂

    1. Orice lucru facut de manutele lor are o valoare nepretuita.
      Sa stii ca tablouasul vine curand spre voi, dar am fost foarte aglomerata zilele aceastea , dupa cum vezi :). acum imi voi lua o pauza mica si abia astept sa imi spui de reactia fetitei .

      1. au venit!!!!!!!!!!!!!
        SUNT SUPERBE!!!!!!!!!
        MULTUMIM MULT PENTRU TOATE!
        Andrei a fost IMPRESIONAT de cadoul lui 🙂
        Mami este ultra entuziasmata de TOT!!!!
        Daca ai vedea-o pe Daria cat e de incantata si cum atinge cu grija fiecare floare…..multumim pentru cadoul quilling 😉 Daria vrea sa incerce deja 🙂
        Multumim-multumim-multumim!!!!!!!!!!!!!!!

        pupici 🙂

  3. Doamne!!! ce de minunatii!!! (Ai gasit cumva o metoda de a „dilata” timpul? 😀 Sa-mi spui si mie daca da:D!!)

    1. eee, si inca nu stii tot, draga Rux. Am facut 100 de martisoare, de care sunt foarte mandra. Acestea sunt modelele pe care le-am lucrat. Nu, timpul nu se dilata, doar ca eu cand incep o treaba ma concentrez numai si numai pe ea pana o duc la final, apoi trec la alta si tot asa. Cred ca asta e cumva cea mai buna metoda.

    1. Asteptam sa vedem ce frumuseti veti crea si voi. Idei sunt multe, inspiratia insa vine numai lucrand si exersand. Asa ca, spor la joaca!

Comentariile sunt închise