Primim cu drag si oferim cu drag


Primim cu drag premii de la prietene ce ne onoreaza cu atentia lor.

Un astfel de premiu am primit de la Amy,   Sorana, Mama de pitici voinici si le multumim din suflet ca s-au gandit la noi si ne-au nominalizat.

Pentru ca premiul presupune sa raspundem si la cateva intrebari, voi incerca sa ma  conformez.

1. Produsul de machiaj favorit: fara sa glumesc , pot sa spun ca este lipiciul de craft , asta pentru ca saptamana trecuta am iesit in fiecare zi din casa cu gandul de a-mi cumpara solutie pentru curatat unghiile si am sfarsit prin a cumpara foarte fericita unul din lipiciurile mele preferate.

2. Trendul favorit 2012: probabil va fi acela de a invata , de a studia, de a incerca lucruri pe care nu le-am incercat inca.

3. Desertul favorit: acela de care imi este pofta in momentul respectiv.

4. Culoare favorita: ” Mie mi pace albastru” – ca sa il citez pe Dante, care este in asentimentul meu. Da , noua ne place albastrul in mod deosebit. Dar port cu placere orice culoare , chiar si fistichie.

5. Prenumele meu: prietenii il stiu, ceilalti trebuie sa imi fie prieteni ca sa-l afle 🙂

6. Ultima melodie ascultata: „Pam pam pam pisoi” – cantata foarte suav de catre Dante , in timp ce pregatea, din ingrediente secrete (respectiv glitter, sclipici cosmetic, apa), mancare pentru pisoii lui imaginari.

7. Pisici sau caini: prefer sa ma lupt parte in parte cu ghiarele unei mate dacat cu coltii unui caine. Sau   depinde si de marimea animalului… daca e mic , imi plac si cateii. Dar raman la feline totusi.

8. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog: O iubesc pe Maria… am mai spus asta? Nu cred, deci acum numai e secret .

Daruim cu drag mai departe aprecierea noastra catre:

Veronica

Anca  

Ani-handmade

Buburuza cu ghetute

Diana – Didix

Dragonfly

Tot in acest ton al daruirii si aprecierii oferim prietenelor noastre din blogosfera: Claudia Groza, Liuba, Lavinia R., si pentru jurnalul de mamica al Alinei Ripa un micut gest al admiratiei noastre: Liebster Blog Award.

In saptamana ce a trecut ne mandrim si cu obtinearea unor diplome   la concursuri de creatie . Este vorba despre concursule organizat  de catre  Rux, concurs ce a constat in realizarea unei lucrari inspirata de tema „Istorie”.

Cel de-al doilea concurs cu ale carui diplome ne mandrim este cel organizat de catre Oana, autoarea blogului Dulcea mea casa, ideea concursului a fost aceea de a crea o lucrare inspirata de cuvantul „Poezie”.

O saptamana frumoasa sa aveti!

by vavaly

8 gânduri despre „Primim cu drag si oferim cu drag

  1. Am inrosit :), abia acum am vazut premiul de la voi. Multumesc! Va pup si va imbratisez si La Multi Ani!! de martisor.

  2. Aaaaaa! …abia acum am vazut punctul 8! Nici nu stiu cum de mi-a scapat! 🙂
    Si eu te iubesc draga mea si te asigur de prietenia, admiratia si toata sustinerea mea! Fara tine, „Copii si mame” ar fi doar un blog, nu BLOGUL COPII si MAME, iar Atelierul de Creatie Virtual nu ar mai purta in paginile lui veselia, inpiratia si indemanarea piticilor nostrii! Mii de imbratisari, zambete si bucurii!
    si inca ceva: Multumesc! 🙂

    1. Cu mare placere Alina! Ne faci o mare onoare acceptand acest premiul ca semn al admiratie nostre pentru cel mai sincer, firesc si atat de drag noua Jurnal de Mamica! Ne esti tare draga, iar aventurile lui Bubu ne aduc mereu zambete si incantare! Ne bucuram ca esti mereu alaturi de noi! 🙂
      Te imbratisez cu mare, mare drag!

Comentariile sunt închise