La Multi Ani Liuba!


Astazi este o zi speciala pentru prietena noastra draga, Liuba. Este una din acele persoane care nu ezita niciodata sa ne spuna o vorba buna, este una dintre cele mai vesele si optimiste persoane pe care o cunoastem. Nici nu se putea altfel, la cei 24 de ani ce ii implineste astazi.
La multi ani draga noastra prietena, sa ai parte numai de bucurii si zile senine alaturi de toti cei dragi tie. O fata ca un arpegiu zglobiu, o fata ce te duce cu gandul la un cantecel vesel de primavara, nu ma putea inspira decat la culori calde si vesele. Si pentru ca noi cel mai bine ne exprimam prin lucru manual, am conceput un mic tablou vesel numai si numai pentru tine, draga noastra.

Imbratisari multe de la Maria si Vavaly.

3 gânduri despre „La Multi Ani Liuba!

  1. wowwwww scumpele mele va iubesc mult, mult si sunt cea mai fericita ca va am, ca ma iubiti si nu uitati sa ma faceti implinita 🙂
    Tabloul e superb – imi place mult, dar daca e pentru mine imi place la maxim 🙂
    Nici nu va imaginati cita bucurie am in suflet!
    Milioane de multumiri voua pentru tot…
    Va pup cu toata dragostea pe voi toti!

Comentariile sunt închise