Inimioare in doua culori


   Pe situl Activitati creative in aceasta luna va asteapta un nou concurs pentru copii. De aceasta data suntem provocati sa cream impreuna cu micutii nostri diverse feluri de inimioare, in orice tehnica si orice material.
Dante a venit cu ideea de a decupa o inima mare, rosie, asa cum ii sta bine unei inimioare adevarate. Pentru ca inca mai avem cateva materiale de iarna, si-a dorit sa le foloseasca pe acestea. Am incercat sa obtinem cateva efecte de culoare, prin realizarea unor inimioare bicolore.
    Cum am procedat:
Pe o coala de carton rosie,  a desenat o inima mare, a decupat-o cu atentie si a folosit ambele parti obtinute.
   Pe inimioara mare, rosie, a lipit fulgi albi de zapada, dar si floricele vestitoare de primavara, tot albe. Am lipit impreuna inimioara pe un carton alb, acelasi folosit pentru fulgi si floricele. Efectul obtinut este unul bicolor, care mie imi place foarte mult. Am imbinat astfel elementele de iarna, cu cele de primavara, obtinand un adevarat simbol al lunii februarie, o luna de tranzitie in care ne luam ramas bun de la iarna si spunem bun venit primaverii. Pentru a da stralucire inimioarei lui a trasat conturul cu glitter rosu.
Pentru ca a invatat, lucrand, ca se poate folosi orice material ramas din realizarea unei lucrari, a folosit si partea de carton din care a decupat inimioara.  Pe cartonul ramas a lipit braduti verzi, iar inimioara obtinuta am asezat-o impreuna pe un carton verde, din doua culori, aceleasi pe care le au bradutii perforati. Am obtinut astfel o alta inimioara bicolora, de aceasta data rosu-verde. Nazdrvan cum este, i-a venit ideea de a folosi aceasta inimioara ca pe o rama foto, improvizand o fotografie din chiar chipul lui.
E luna inimioarelor, asa ca va invitam cu drag la joaca si iubire!
        by vavaly
4 gânduri despre „Inimioare in doua culori

  1. E asa de frumos cand copiii sunt incurajati sa isi exprime creativitatea, ofera numai surprize placute. Spor la joaca in continuare!

  2. Copiii vin cu cele mai frumoase idei, trebuie doar sa ii ascultam cu incredere si deschidere.

Comentariile sunt închise