Martisor "verde" – din sac

    Pentru ca suntem doua in echipa de handmade a Atelierului nostru de creatie, am confectionat doua martisoare, fiecare cu viziunea si conceptia ei. Tocmai aceasta este frumusetea unei echipe, ca fiecare poate veni cu propria idee, ca ideile se pot contopi, se pot schimba, rezultatul fiind intotdeauna bucuria lucrului dus pana la capat, depasirea micilor obstacole, lucrarea finala, oricat de mica ar fi si nu in ultimul rand admiratia si sustinerea reciproca.
      Al doilea martisor respecta aceeasi tema a Provocarilor verzi, si anume: am folosit o bucata din sac de portocale, cativa trandafirasi quilling, lacuiti, o frunza mare verde. Pentru a-i oferi o nota mai „altfel” martisorului meu, i-am impletit si doua codite jucause din plasa. Martisorul meu   invita la zambet si primavara!
Credeti ca am reusit sa demonstram ca se poate crea ceva frumos si dintr-un lucru atat de banal, cum este un sac de portocale?  Admirati si spuneti-va parerea:

 

 Multumim si manechinului nostru de ocazie pentru ajutor, maimutica  J.

 

by vavaly

6 thoughts on “Martisor "verde" – din sac

  1. Multumim fetelor de apreciere, suntem bucuroase daca am reusit sa va faceti sa zambiti cu creatiile noastre micute. Chiar ne-am distrat.

  2. Frumoase foc martisoare voastre „verzi”. Trebuie sa intru si eu pe pagina „provocari verzi” sa vad despre ce este vorba.

  3. vai dar e chiar simpatic:D parca ar fi o frunza pusa pe sotii gata de plecare! stii cum? ar aduce flori de primavara sa le puna frumos printre fire razlete de iarba rasarind de sub zapada care se topeste:D
    bafta
    rux

    ps: grozav manechinul vostru:D

Comentariile sunt închise.