Poker face


Poate cuvintele acestea suna ciudat pe un blog de copii dar vine imediat si explicatia. Fetele de la scrapper au ales in aceasta luna o tema foarte interesanta si au denumit-o astfel, „Poker face”.

Nu mi-am propus sa fac ceva anume, asa cum se intampla de cele mai multe ori, ci am lasat materialele sa imi iasa in cale si sa imi vorbeasca.  Pentru ca sunt in continuu lucru pentru sarbatorile primaverii, am tot timpul la indemana cartoane, hartii quilling si alte accesorii de acest fel.  Asa ca, aseara, ochii mi-au cazut pe o rama alba , micuta, cum imi place mie sa mesteresc foarte rapid si pe care o facusem pentru cu totul alt scop. Stand in casa incerc sa gasesc fel de fel de mijloace noi pentru a-l atrage pe Dante in alte jocuri decat cele stiute, iar cartile de joc au devenit si ele jucarii favorite de ultima ora. Toate acestea m-au dus cu gandul la realizarea unui tablou quilling, simplu, alb cu negru. Si pentru ca Asul de inima neagra are o putere si o fascinatie aparte in orice joc de carti, nu doar in poker, am mers pe mana lui.

Am lucrat astfel cu mult drag un tablouas micut, cu inimi negre in jurul unei inimi mari, lucrata intr-o tehnica ce am descoperit-o de curand si care m-a cucerit pe deplin.   Pe marginea ramei am imprimat cateva inimioare micute, discrete, atat cat sa intregeasca aceasta lucrare.

Sper ca asul de negru sa imi poarte noroc.

Noroc si voie buna!

by vavaly

20 de gânduri despre „Poker face

  1. Mie imi place combinatia de alb/negru. Despre tehnica, tu stii cel mai bine cat e de migalos, dar e foarte reusit tabloul tau. Mult succes!

  2. Pai ce vad eu aici??? O inima maaaare ca cea a lui vavaly 🙂 Rama e grozava…am facut si eu cateva si arata tare bine pe toate culorile. Mult succes la provocare! 🙂

  3. Faina ideea cu inimioarele.

    Imi place tare rama. Mi-am pus in gand de mult sa incerc una. Sper sa ma impulsioneze ca am revazut-o la tine si ti-a iesit atat de frumos.

    Bafta in concurs!

    1. Eu iubesc pur si simplu ramele astea. Pentru ca am facut destul de multe, acum le fac cu ochii inchisi, imi iau putin timp si ma ajuta sa realizez tot ce vreau. am sa incerc sa pun si un tutorial, sper sa reusesc sa explic destul de clar cum se fac.
      Ma bucur ca iti place lucrarea mea.

  4. Va multumesc mult de frumoasele cuvinte, sa puneti o vorba buna lui nenea Random, poate de data asta ma alege si pe mine :).

  5. Ce să mai zic, c-am tot zis, eşti multilateral talentată. Îmi place mult creaţia ta nouă! Participi la ceva concurs? Să ne spui de-i de votat! :))

    1. De participat particip , dar nu e cu votare, nenea Random alege norocosul. Sper sa imi fie prieten de aceasta data :). Cand va fi cu vot te anunt .

  6. Asul de pica o sa-ti poarte noroc! Mii de zambete si felicitari! Imi place cand raspunzi provocarilor cu cartile pe masa! :))
    Succes!

  7. Nu stiu ce va zice domnul Random, dar mie imi place tare mult lucrarea ta! Si inima arata fenomenal:D!
    Bafta!!

Comentariile sunt închise