Martisoare din fimo


 Pentru ca 1 martie este aproape iar simbolurile primaverii ar trebui sa fie gata pana atunci, am modelat cateva martisoare pentru fetitele de la gradinita, pe care Dante le va darui cu ajutorul doamnelor educatoare. Desigur ca m-a ajutat si el, dupa cum a putut, in primul rand cu manutele lui calde mi-a incalzit bucatile de fimo si mi le dadea gata pregatite pentru modelat.

Am faurit astfel inimioare asezate pe bucatele de ciocolata, buchetele de ghiocei, narcise, floricele,  dar si o gradina de fluturasi zglobii gata sa isi ia zborul.

Multe nu sunt de spus, asa ca va las sa le admirati in fotografii.

Un sfarsit de saptamana inspirat!

by vavaly

8 gânduri despre „Martisoare din fimo

  1. Colorate si pline de viata! Asa-i ca-i altfel cu fimo? Parca mai rapid decat quilling si mai trainic…

    1. Draga mea, aceeasi senzatie o am si eu vis a vis de bijuteriile din quilling versus fimo, dar mie imi place fimo doar pentru ca imi place foarte mult sa modelez, desi fara matrite si alte ustensile e greu sa iti iasa niste lucruri perfecte. Pe de alta parte tablourile pe care le poti realiza in quilling sunt unice si au o frumusete neegalata. Asa ca , fieare tehnica re frumusetea, avantajele si dezavantajele ei, nu?
      Ma bucur ca iti plac martisoarele mele.

  2. OOO, ce de aprecieri frumoase au primit dragele mele martisoare. Sunt asa de dragalase de parca ar fi din turta dulce :), chiar ca e mare inventie fimo.
    Va multumesc din suflet pentru toate cuvintele voartre, dragi prietene!

  3. foarte-foarte frumoase! o placere sa le lucrezi, o placere sa le daruiesti si aceeasi placere sa le primesti. Mare inventie, fimo asta! 🙂

Comentariile sunt închise