Pictura prin zgariere pe fundal de dactiolopictura – inimioare


Am realizat impreuna cu Dante un tablou cu inimioare, surpriza pentru tati cand a venit de la serviciu.
Tehnica de realizare este urmatoarea:
O coala alba de bloc de desen se taie in patrate mai mici. Pictam fiecare patratel in parte cu alte culori sau combinatii de culori obtinute pe loc. Cat timp acuarela este uscata se zgarie cu furculita de plastic fiecare patratel in parte pentru a lasa urme fel de fel. Se lasa la uscat.
Intre timp am trasat patrate egale cu carioca pe o alta coala alba de desen. In aceste patrate, cu ajutorul betisoarelor de urechi am facut impreuna puncte de diverse culori sau combinatii de culori.
 Cand s-au uscat patratelele se decupeaza din fiecare cate o inimioara, obtinunad astfel inimioare cu modele diferite. Se lipesc aceste inimioare pe fiecare patrat desenat si pictat prin puncte. Rezultatul il vedeti in imagini:

 

Pentru ca am decretat luna Februarie ca fiind luna in care celebram iubirea, vom reveni cu noi modele de inimioare. Spor la joaca!

by vavaly

I spent a few time with my little boy, Dante, painting some shapes – hearts, like a  surprise for Daddy when he came home.
The technique of achievement is as follows:
a sheet of white paper   is cut into squares  .  we paint each of them in diferent colours or combinations of colors obtained on the spot.  Before is drying,  using a plastiq fork, we let some marks on   every squares .  Allow to dry.
Meanwhile I plotted  equal squares on   another sheet of paper.  In these squares, using some cotton stick,  we did together points of various colors or combinations of colors.
When the  little squares  was dryed, I  cut from each one a heart and put in the square.    The result u can  see   in images.

4 gânduri despre „Pictura prin zgariere pe fundal de dactiolopictura – inimioare

  1. Foarte frumos v-ati jucat si voi. Ne bucuram de vizita si te mai asteptam pe la noi sa ne mai impartasesti din experientele cu copiii.

  2. Astazi am facut si eu inimioare cu prescolarii mei.Au fost foarte incantati.Ei au colorat inimioarele in diferite culori:galben-insemnand iubirea pt soare, verde pt primavara, albastru-pentru mari si oceane.

  3. Da, si noi suntem mandri de lucrarea noastra. Dar mai avem in stoc :), am fost harnicuti , asa ca stai pe aproape sa vezi zilele urmatoare.

Comentariile sunt închise