Magie pe timp de iarna


In mijlocul unei lumi albe, potopite de zapada, la noi in casa se intampla ceva magic.  Zilele trecute o prietena ma intreba ce mai fac. Eu i-am spus ca mesteresc  ghiocei si flori de cires (quilling), iar raspunsul ei mi-a ramas in minte: „asta inseamna ca faci magie, pentru ca afara sunt -20 de grade”. Se pare ca da, intr-un fel putem spune ca fac magie. Inca o minune pe care o poate face lucrul manual.

 

Pentru a completa aceasta magie Dante, dupa ce si-a dorit zapada si plimbare cu sania, dintr-o data s-a transpus  in plina vara. Cum a reusit? Un scaun pliant a devenit shezlong, o pereche de ochelari de soare si muzica au devenit ambientul perfect pentru a se imagina pe plaja. Da , refrenul acestei seri a fost ca suntem la plaja. Chiar acum cand scriu purtam amandoi ochelari de soare pe crestetul capului.

 

Asa mama asa fiu, nu?

Week-end magic tuturor!

                       by vavaly

4 gânduri despre „Magie pe timp de iarna

  1. tablourile tale m-au impresionat foarte tare. le-am vazut pe toate, chiar daca aici nu sunt postate, si stiu ce vorbesc. chiar ai facut magie. prietena ta a stiut exact cum sa clasifice creatiile tale.

    cred ca lui Dante ii este dor de parcuri, de zbenguiala. zapada ii place? v-ati plimbat cu sania?

    weekend magic si voua!

    1. Multumesc Amy, aprecierile tale mi-au mers la suflet si imi dau aripi sa continui lucru cu si mai mare spor. Le lucrez cu gandul la cei la care vor ajunge si pun in ele multa caldura.
      Astazi am fost la zapada, ne-am zbenguit, s-a dat un pic si cu sania, a fost frumos. Dorul de vara i-a venit spontan, cum se intampla la copii.
      Imbratisari multe.

Comentariile sunt închise