Provocare cu poezie

   Pentru ca Oana, autoarea blogului DulceaMeaCasa, a lansat o provocare simpatica, m-am hotarat sa lucrez si eu o mica creatie.
   Provocarea suna cam asa: realizati din materialele pe care le aveti prin casa orice va inspira cuvantul „poezie”. Ideea este sa realizam cu materiale accesibile, cu resturi de cartoane sau alte materiale.
   M-am oprit asupra unei poezii de primavara despre un ghiocel si o brandusa, pe marginea careia am facut o felicitare quilling cu aceste doua gingase flori, ca o poveste. Am adaugat si cateva lacramioare pentru a intregi un frumos buchet.
 Poezia este urmatoarea:
Ghiocelul si brandusa
Sunt micutul ghiocel,
Am capsor-un clopotel.
Eu scot capul din zapada,
Toti copiii sa ma vada!


Eu sunt o brandusa
Mititica si draguta.
Imi place sa ies afara
Doar cand este primavara.
    Felicitarea si poezia au adus incantare lui Dante, iar zambetul lui au rasplatit migala depusa de mine in timpul cat el si-a facut somnul de amiaza.

 

 

PS: azi e prima zi cand Dante a rostit foarte clar litera „R” . S-a trezit din somn, mi-a spus ca mi-a visat pe mine, a construit un castel din cuburi si a spus ca este casa lui Aurora, pronuntand apasat literele. Era de consemnat🙂.
by vavaly

6 thoughts on “Provocare cu poezie

  1. Iti multumesc pentru asa cuvinte frumoase. Mi-ai facut dimineata senina si mi-ai adus bucurie. O sa tin minte aceste cuvinte si cand am vreodata indoieli am sa mi le reamintesc cu drag.

  2. Vali felicitarea este aproape de inima mea. Nu stiu din ce motiv primul meu comentariu nu a aparut, dar pot rescrie cuvintele care caracterizeaza migala mainilor tale: delicat ca o floare de primavara, dulce ca o piersica si creativ ca…Valy.

  3. Multumesc Mihaela, ma bucur ca iti place lucrarea mea. Dupa cum vezi, am trecut si eu la floricele de primavara🙂.

Comentariile sunt închise.