Desene Dante – ultimele creatii


In ultima vreme Dante a trecut de la desenele individuale catre cele de compozitie, in sensul ca acum leaga elementele intre ele, casuta are si nori deasupra, tractorul sta   neaparat pe drum si tot asa.

A mai desenat mixerul cu care facem prajituri, s-a desenat pe el cu manutele in sus sau alergand, excavatorul cu care a inceput sa se joace mai mult in ultima vreme, o pereche de ochelari ( cu ochii care se vad prin lentile), mai nou incearca sa scrie din ce in ce mai des litere si zice ca citeste, nu imi cere sa invete sa scrie sau sa citeasca, doar imita scrisul si cititul.

Avem si poze de azi de la gradinita cand a mers gatit ca un roman mandru, cu vestuta si tricolor la brau. Toti copilasii erau gatiti de sarbatoare si erau tare frumusei.  Ma bucur ca a simtit si el ca este imbracat altfel decat de obicei si arata cu mandrie doamnei ce  hainute are el.  Mi-ar fi placut foarte mult sa pot sta cu ei sa ii vad cum incing hora si cum canta si spun poezii. Dar ma voi multumi cu ceea ce imi va povesti el.

5 gânduri despre „Desene Dante – ultimele creatii

  1. Dragele mele va multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase. Dante este un baietel ca toti baieteii, ma bucur ca am avut inspiratia sa ii fac poza si sa marchez macar in acest fel ziua de ieri. Pana la urma blogul este o cale de a ne pastra amintirile si incerc sa nu uit acest lucru.

  2. Ce frumoooos! Nemţii de la grădiniţa Sabinei n-au sărbătorit nimic azi. Chiar am întrebat-o dacă li s-a povestit de unire, ceva, şi m-a terminat cu „probabil, dar au vorbit în germană şi n-am înţeles nimic!” Iai! De-aia plătesc! :)))
    Dante e un flăcău în toată regula. i frumos şi deştept! Sănătos să fie, că-n rest e asigurat!

Comentariile sunt închise