Tablou finalizat – Yellow and pink flowers


 Dragele mele, va multumesc foarte mult pentru ajutorul ce mi l-ati dat si pentru felul in care ati contribuit la finalizarea tabloului ce ma pusese in dificultate. Am incercat sa tin cont de fiecare parere in parte, mai ales ca aproape toate parerile au mers in aceeasi directie.

Am scos floarea buclucasa, am adaugat cateva alte floricele mai mici pentru a face buchetul mai bogat, intocmai ca o gradina inflorita, am adaugat cativa carlionti de crengute de care am aninat cativa mugurasi si cativa trandafirasi micuti. Pentru un pic de stralucire, am accentuat floricelele mai mici cu o atingere de glitter  (din pacate nu se vede asa bine in poze).  Am pastrat ideea de soare, chiar daca e un soare mai neconventional.

Acum simt ca tabloul meu este finalizat, cel putin in acest stadiu, pana cand va merge la inramat.

Va multumesc inca o data, a fost o adevarata bucurie sa va am alaturi si sper sa imi mai vina idei pentru astfel de provocari.

O saptamana inspirata tuturor!

by vavaly

10 gânduri despre „Tablou finalizat – Yellow and pink flowers

  1. Va multumesc din suflet tuturor pentru admiratia si cuvintele voastre frumoase. Inseamna foarte mult pentru mine si pentru inspiratia mea.

  2. Un final reusit. Imi place ca ai tinut cont de parerile si sugestiile primite, dar in acelasi timp ai pastrat ceea ce ai crezut tu ca e potrivit, adica iti poarta amprenta. Iti multumesc din nou pentru increderea aratata cand mi-ai cerut sugestii.
    Iti doresc o saptamana creativa si iti multumesc pentru toate comment-urile dragute ce mi le-ai scris.
    Big hug!!!

    1. Mihaela ma bucur ca iti place. Nici nu aveam cum sa nu tin cont de sugestiile primite, asa e si frumos de vreme ce v-am cerut parerea. Iar ceea ce era al meu am pastrat, exact asa cum spui, era amprenta mea si nu am vrut sa renunt.
      Iti admir cu drag creatiile si iti scriu din inima. Imbratisari si tie.

Comentariile sunt închise