Iarna in pictura, colaj si "cusaturi"


      Anotimpul alb este cel care ne inspira la a crea oameni de zapada, braduti, saniute, de a le asterne pe hartie sub diferite forme. Dante a pictat dupa puterile si imaginatia lui:
pictura

    Am creat impreuna si un colaj cu om de zapada si braduti, reprezentand un peisaj intr-o noapte instelata de iarna.

colaj
      Ca participanti la concursul nazdravanilor, Iarna pe ulita, am incercat sa facem fata dupa puterile noastre unei probe noi, realizarea unui om de zapada cusut.
        Cum am procedat: Am realizat desenul la o scara mai mare, pe A4, am facut niste gauri cu ajutorul unei iglite. Pentru ca am vrut sa evit folosirea acului de catre Dante (cred ca este totusi prea mic pentru asta, la cate idei are cine stie ce poate face cu un ac gasit din intamplare), am cautat o solutie mai convenabila.
Intamplarea a facut sa avem in casa un manunchi de ace de pin (sau un soi de alt conifer ce creste pe langa blocurile noastre) pe care le-am cules zilele trecute cu gandul ca vom face noi ceva cu ele vreodata. Iata ca le-a venit randul. Cu rabdare multa si de o parte si de alta, am introdus impreuna sau pe rand in fiecare gaurica, acele verzi. Pentru Dante a fost un „joc” – asa l-a numit- interesant si nou. A fost incantat de rezultat .
cusaturi cu ace de pin
cusaturi cu ace de pin

 

 by vavaly
