Etichete

,


   Vrem nu vrem trebuie sa recunoastem ca iarna este tot aici, printre materialele de lucru inca mai avem fulgi de nea, braduti, glitter. Asa ca ne-am gandit ca le vom duce dorul tot anul acestor frumoase decoratiuni. De aceea nu am ratat sansa de a participa la un concurs de felicitari , organizat pe situl Activitati Copii  avand ca tema iarna. Concursul se desfasoara pe doua sectiuni: felicitarea copilului si felicitarea mamicii.

   Asa ca in weekend, inarmati cu foarfece, stampile, cartoane, lipici, decoratiuni, sclipici si perforatoare, ne-am apucat de lucru cu mare entuziasm.

   Felicitarea lui Dante ( 3 ani si 2 luni) este din carton alb, perforat pe margine cu fulgi, decorata cu stampile si braduti. In interior am taiat un bradut pop-up din carton verde, pe care l-a decorat cu glitter, i-a desenat si stelute, neaparat si un varf din steluta stralucitoare, iarasi stampile. A fost munca serioasa la realizarea acestei felicitari dar ne-a facut mare placere.

Cea de-a doua felicitare este in forma de inimioara, decupata in miloc, putand deveni si o rama foto. Este ca o prefigurare a sarbatorilor de care ne vom pregati curand,  Valentine’s Day si Dragobetele.

       Felicitarea mea este in forma de floricica , decorata cu fulgi si braduti. In mijloc am decupat o ferestruica prin care se poate vedea interiorul felicitarii, putand fi transformata si in felicitare surpriza, asezand in interior o fotografie a copilului sau a cuiva drag. Poate fi folosita si ca ornament de pom, atasandu-i o tortita. Am facut chenarul cu glitter, iar in interior am conturat cu puncte din carioca. Este lucrata din mai multe straturi de carton, un carton alb peste care am lipit pe ambele parti carton colorat auriu, pentru a-i da rezistenta si fermitate.  Poate deveni cu succes si o rama foto.

                 Daca va intrebati de ce mai avem bradut inca raspunsul este simplu: nu am primit inca aprobare de la copil sa il despodobesc si sa i-l predau lui Mos Craciun… el inca mai spera ca va veni zapada si inca o data si mosul pe saniuta. Oricum mie imi place bradutul, de obicei il tineam pana tarziu in ianuarie, asa ca decor pentru alte lucrari de iarna mai avem.

by vavaly

