Wanna travel with me Card


    Ma inscriu cu aceasta lucrare la Provocarea # 21 Steampunk,  a fetelor de la Scrapper in Romania, sperand ca astfel pun in miscare Universul pentru a-mi indeplini inca o dorinta – aceea de a calatori in jurul lumii! Ei da, cred ca Universul ne asculta, ca toate cate ne inconjoara primesc din vibratia dorintelor noastre si cumva, intr-un mod subtil, neinteles, toate se acordeaza pentru a rezona cu mintea si sufletul nostru, cu dorintete, emotiile si gandurile toate. Asadar, „Wanna travel with me in June?”

 

Sotului meu cu toata dragostea!
 Maria

    P. S. Pentru aceasta lucrare am utilizat inele miniaturale argintii, pentru a sublinia dorinta de a calatori in cuplu, flori ca simbol pentru traseul fluturelui calator pe harta terestra, si doua chei de la bagajul nostru comun  accesorizate de o mica eticheta cu mesajul meu preferat: „I love you!”.

Tema acestei provocari este sustinuta de Veronica (FBRonnie) si iata ce ne spune ea despre „steampunk”:
      „Oarecum previzibila provocarea pe care vi-o propun luna aceasta deoarece se stie ca steampunkul este stilul meu favorit. Problema e ca pe ale noastre meleaguri steampunkul este insuficient promovat, si asta ma mira, deoarece creatiile apartinand acestui stil pot fi feminine sau indraznete, sofisticate sau minimaliste, finute dar si masculine, dark dar si soft, colorate sau monocolore – pe scurt – tot ceea ce va puteti imagina, singura cerinta e sa fie folosite anumite elemente cheie.

    Asadar pentru luna aceasta va propun sa va lasati purtati de vise intr-o lume imaginara. Puteti crea orice obiect, in orice tehnica preferati. Pentru a va incadra creatia in acest stil trebuie doar sa aveti grija sa folositi cateva elemente specifice. Va invit sa cititi cate ceva despre acest stil pe blogul meu (Despre Steampunk si Bijuteriile in stil Steampunk) sau dand o cautare pe Google.” 

(Fragment de articol preluat de pe Scrapper in Romania)

      Voi unde calatoriti in Iunie? Si cu cine? 
    Dedic aceasta felicitare/invitatie si cuplurilor care abia acum se decid unde sa-si petreaca luna de miere, aruncand verighetele pe harta lumii! Succes!
16 gânduri despre „Wanna travel with me Card

  1. @FB Ronnie: Veronica, multumesc! Sper sa fie, caci in iunie vom sarbatori al 16-lea an de casatorie si imi doresc o astfel de aniversare! :))
    Ma bucura enorm aprecierile tale; inseamna ca m-am acomodat frumos la tema aleasa de tine si iti multumesc pentru oportuniatatea de a fi descoperi steampunk-ul!! Imbratisari nenumarate!! 🙂

  2. Maria, iti doresc sa ai parte de calatoria vietii tale. Foarte frumoasa invitatia de a visa. Excelenta idee si executie. Felicitari si bafta la provocare.

  3. @ Amy: se pare ca lucrez mai bine sub presiune si crede-ma Amy ca am lucrat cu ce avea bunica prin casa! :)))) tTare mi-ar fi placut sa am o lupa din aceea imensa, numai buna de asezat peste a doua jumatate a mesajului invitatiei! Ar fi aratat minunat in fotografie! Te imbratisez si multumesc pentru sustinere! 🙂

  4. Mereu inventiva, chiar si pe ultima suta de metri. Vad ca te descurci de minune la stres.:))
    Foarte frumoasa, iar mesajul este greu de ignorat.
    Succes!

  5. Draga mea Oana, iti multumesc! Desigur, esti invitata noastra! Ei, consortul inca nu a revenit din delegatie, dar sper ca il voi surprinde placut, caci si el ca si mine este un scorpion mereu calator! :))
    Te imbratisez cu mare drag!

  6. Ma alatur si eu, ca doar nu ma lasati pe mine singura. Adica si in calatorie, si in confectionare de felicitari, dar si in aprecierea acestei minunate „dedicatii” – sper ca sotul tau a fost receptiv :). Bafta multa la provocare!

  7. @BohemianSin: draga Eugenia, ma bucur enorm de cuvintele tale! Multumesc! Abia ti-am descoperit blogul si sunt pur si simplu fascinata de lucrarile tale! Te imbratisez cu drag!

  8. Multumesc, Rux! E o dorinta mai veche si participarea la provocarea mi-a oferit prilejul de a face primul pas: o invitatie la calatorie!

  9. Calatorie minunata va doresc:)!! imi place foarte mult felicitarea, cum se armonizeaza elementele!!
    bafta la provocare:D!!

  10. Multumesc, Laura! Iti doresc un an minunat, cu realizari si bucurii nenumarate! Te imbratisez cu drag si sper sa ne regasim alaturi in cat mai multe provocari la fel de incitante si inspirate ca aceasta!

  11. Splendida aceasta lucrare! Chiar imi vine dor de o calatorie cand o vad. Sincere felicitari si mult succes la provocare! La multi ani si un an cat mai plin de realizari 🙂

Comentariile sunt închise