Happy new year!


A mai trecut un an in care am crescut alaturi de copiii nostri, un an in care am mai facut un pas spre maturizare,  fara insa a pierde bucuria de a simti fericirea si a o recunoaste in lucrurile si intamplarile mici.

Ne-am imbogatit sufleteste cu noi experiente, cu noi prieteni carora le multumim pentru tot ceea ce ne-au oferit sau au primit cu placere de la noi.

In loc de bilant vrem sa multumim pentru faptul ca am fost sanatosi cu totii, pentru fiecare dimineata ce am intampinat-o zambind, pentru fiecare apus de soare ce ne-a surprins obositi dupa o zi plina de joaca si veselie.

Vrem sa multumim copiilor nostri pentru simplul fapt ca sunt in viata noastra, ca ne-au ales sa le fim calauzitori in drumul vietii, pentru zambetele lor sincere si pentru iubirea pe care o revarsa catre noi si in jurul lor.

Multumim sotilor ce ne-au stat alaturi si ne-au sprijinit in proiectele noastre, ce  ne-au incurajat la fiecare pas si actiune ce am intreprins, oricat de indraznete au fost. Le multumim pentru increderea ce ne-o acorda zi de zi.

Suntem recunoscatoare pentru sanatatea parintilor nostri, a fratilor si a tuturor celor dragi din familiile noastre.

Ne rugam pentru un nou an la fel de frumos, plin de noi experiente frumoase, de noi proiecte , un an in care  prieteni vechi si noi sa ne faca sa ne simtim mai bogate.

Ne dorim si va dorim un an nou frumos, un an in care sa spunem mai putin „Nu”, „Nu pot” sau „Nu vreau”;  in care sa vedem mai des partea senina si placuta a vietii; un an in care sa ne solidarizam mai mult unii cu altii, in care sa ii ajutam mai mult pe semenii nostri, fiecare dupa puterile lui; un an mai plin de gesturi frumoase si de cuvinte ca:  ” Te rog”, „Multumesc”.

Va dorim tuturor 

La multi ani!

15 gânduri despre „Happy new year!

  1. La multi ani! Sanatate si vise implinite sa va aduca anul 2012!

    Eu inca nu mi-am revenit. Nu sunt comunicativa, nu sunt in stare sa scriu nimic… 🙂

  2. La multi ani! Un an nou bun va doresc, cu copii sanatosi, voiosi si plini de viata. Va imbratisam cu drag.

  3. La multi aaaaani! Sa puteti fi asa cum vreti si sa faceti tot ce va doriti, sa ne incanti cu randurile tale zilnic! o sa pastrez postarea ta, sa o citesc daca nu zilnic, barem saptamanal, sa nu uit ca sunt atatea lucruri pentru care putem multumi mereu!

    1. Sa zambesti, sa multumesti, sa te joci, sa privesti in jur cu ochi de copil…asta este o parte a fericirii. Un an minunat sa aveti si voi!
      Ma bucur ca ti-au placut randurile noastre, scrise din suflet pentru sufletul cititorilor nostri dragi.
      vavaly

  4. La Multi Ani dragele mele prietene! Va imbratisez si va doresc un 2012 minunat!

  5. La multi ani!!! Fie ca noul an sa ne aduca bucurii, inspiratie, creativitate, iar micutilor nostri sanatate deplina, veselie, joaca nesfarsita si tuturor pace, iubire si prosperitate!!

Comentariile sunt închise