Rama foto de iarna


Asa cum se obisnuieste cu ocazia sarbatorilor din an, Craciun sau Paste, si la gradinita la Dante s-au facut fotografii de sezon. Am comandat si noi trei fotografii pentru bunici si nana dar m-am gandit ca o simpla fotografie nu poate fi expusa sau tinuta la vedere, neavand un suport pe care sa fie asezata. Asa ca am mesterit la fiecare cate o rama simpla, din carton,  pe care am decorat-o cu elemente de sezon: fulgi albi de nea , o crenguta de brad, cativa braduti, clopotei.

Efectul obtinut este unul deosebit iar bucuria celor care le-a primit a fost foarte mare, nestiind la ce sa se uite mai intai: la poza micutului sau la decorul din jur. Dante m-a ajutat cu entuziasm la decorare, a fost foarte incantat de idee si nerabdator sa vada rezultatul final.  Este o activitate placuta ce poate fi realizata cu copiii mici cu rezultate minunate.

by vavaly

10 thoughts on “Rama foto de iarna

  1. foarte frumoase, Vavaly, chiar ma gandeam sa fac si eu ceva de genul acesta.:)

  2. Ioi, cat este de dulce! Ai un copil foarte foarte frumos si tare dragalas. Sa creasca mare!
    Ce bine ii sta in rama asta frumoasa!

    1. Multumesc Amy, toti copiii au iesit in pozele de la gradinita frumusei foc, nu stiai la care sa te uiti. E si meritul fotografului, cu siguranta. E mare lucru sa stii sa surprinzi anumite mimici ale copiilor si sa le redai in fotografie.

Comentariile sunt închise.