Felicitari handmade pentru Bibi


Simt ca uneori, odata cu trecerea Craciunului mult asteptat, entuziasmul pentru noul an, pentru joaca cu zapada, pentru drumetiile pe potecile montane catre partia de sanius ori ski sunt prezente, dar neevidentiate de gesturi care conduc la a fi impreuna. M-am gandit asadar de ce sa ma opresc la a creea doar Felicitari de Craciun?
Astfel am creat Invitatii pentru masa de Craciun – pentru ca si in familie si chiar intre prieteni putem uza de gesturi atat de elegante si firesti – acelea de a oferi Invitatii la masa de Craciun.
Apoi m-am gandit cat de frumos ar fi ca doi indragostiti sa-si ofere Invitatii la Petrecerea de Revelion pentru a serba trecerea in noul an impreuna, poate pentru intaia oara!
Partea mea preferata din aceasta sesiune de lucru a felicitarilor si invitatiilor handmade ale sarbatorilor de iarna a fost dorinta de a-mi invita familia, pe micul Matei si pe adoratul meu A. pe partia de sanius din Poiana Brasov, asa cum obisnuim sa ne petrecem iarna de ceva vreme, nascandu-se astfel ideea de a darui invitatii la sanius, Sarbatorile zapezii ori chiar invitatii la o escapada de week-end familiala.
Asa au luat nastere toate lucrarile mele cu globuri uriase, brad impodobit, oameni de zapada si prichindel pe saniuta. Mi-am impachetat in culori stralucitoare si panglici toate dorintele si inchipuirile mele despre: iarna, zapada, fulgi  de nea, brad, reni, sanius, globuri, masa de Craciun, petrecerea de Revelion si serbarile zapezii. 
Privesc cu emotie toate gesturile de serbare a iernii, a bucuriei si a vietii, toate faptele de prietenie si incredere, de intrajutorare si am fost extrem de impresionata de gesturile toate cate se fac pentru micutul Bibi si m-am gandit ca asa cum toate emotiile si bucuriile nu se opresc odata cu Craciunul, toate gesturile care se vor fi facut deja pentru Bibi trebuie sa continue.
Ma alatur astfel Oanei si toate sufletelor minunate care au depus suflet in micute opere de arta ce vor bucura inimile induiosate de povestea lui Bibi.
Pe blogul Viata cu DBA veţi afla povestea cutremurătoare a părinţilor lui Bibi care se zbat zilnic pentru a înfrunta boala rară a copilului lor  – DBA. Cazul lui Bibi este intens mediatizat din vară pentru operaţia de transplant de măduvă, cu toate acestea inca mai este nevoie de gesturi ca acestea si sper sa va pot inspira intr-un fel sau altul pentru a va alatura tuturor celor care doresc sa-l ajute pe Bibi. Poate o să consideraţi că 2 euro este puţin dar dacă tastăm fiecare 848 cu siguranţă vom scurta drumul lui Bibi către operaţie.
Donaţiile sunt mai mult decat binevenite!Puteti face prin SMS sau:In contul asociatiei care il sustine pe Tudor:
Titular Cont: ASOCIATIA ROTARY INTL MANGALIACUI: 15037261
IBAN RON : RO40BTRL01401205702228XX
sau EUR : RO86BTRL01404205702228XX
BANCA TRANSILVANIA, Agentia MANGALIA, ROMANIA
SWIFT Code: BTRLRO22
Va rugam sa precizati la descriere plata:”donatie pentru Tudor-Daniel FILIP”Sau in contul tatalui lui Tudor,
Titular cont: FILIP BOGDAN LIVIU
CNP 1660903133678

IBAN RON: RO24 BTRL 0140 1201 N396 55XX

BANCA TRANSILVANIA, Agentia MANGALIA, ROMANIA
by Maria
7 gânduri despre „Felicitari handmade pentru Bibi

  1. Pe mine m-ai inspirat. Ca Bibi sunt atat de multi! Ce bine ar fi daca am putea sa-i ajutam pe toti.
    Felicitarile sunt superbe!

    1. Draga Amy, ar fi minunat daca cu frumusetea creatiilor din intreg mediul virtual am reusi sa ajutam pe atat de mult cat ne dorim si sa aducem zambete si bucurii astfel! Cauza lui Bibi este sustinuta de multi oameni talentati si cred ca nu va fii singurul, insa gesturile noastre manufacturiere nu ar fi de complete fara darnicia celor din jur! Te imbratisez cu drag si iarta-mi raspunsul atat de intarziat; internetul imi joaca feste din nou! Te imbratisez cu mare, mare drag!

  2. Imi plam mult felicitarile!
    Ai un suflet bun scumpa mea, Domnul sa te ocroteasca, sa ne ocroteasca pe noi pe toti si in primul rind pe micul Bibi care se chinuie si sufera (doar aceasta fiinta mica stie ce este in sufletelul lui).

    1. Liuba iti multumesc tare mult ca esti alaturi de mine si ma bucur nespus sa descopar cata empatie si compasiune gazduieste sufletul tau. Iti impartsasec bucuria ca jumatate din felictari sunt deja vandute la pretul de 10 lei/buc., astfel ca marturisesc ca gestul meu ar fi fost inutil fara darnicia si frumusetea din sufletelor oamenilor care ma inconjoara si care au inteles sa sutina cauza micutului Bibi. Te imbratisez, Liubacica dragă!

  3. cât de multă lume îl iubelte pe Bibi! Nu are cum să iasă decât bine totul!
    Cât despre felicitări…am dat deja like-ul!
    🙂

Comentariile sunt închise