Prima lectie despre Romania


Această prezentare necesită JavaScript.

Ne-am alaturat si noi mandrilor romanasi si romancute creatori si creatoare de frumos, de romanesc, confectionand doua felicitari in culorile drapelului.
    Materiale necesare: cartoane colorate – rosu, galben si albastru, perforator deco – frunza, adeziv (aracet), fasii de hartie quilling in cele trei culori ale drapelului romanesc, sablon cu harta Romaniei, penson pentru aplicarea adezivului, foaie de hartie alba si creion.
    Cum am procedat: pe foia alba de hartie am trasat cu atentie conturul hartii Romaniei dupa sablon, iar apoi Matei a aplicat, pe suprafata conturata cu ajutorul pensonului, adezivul peste care a lipit mai apoi frunze obtinute prin perforarea cu perforatorul deco. Matei a aranjat, sub indrumarea mea, frunzele colorate astfel incat sa inchipuie tricolorul (albastru, galben si rosu). Am decupat apoi Romania astfel obtinuta si am lipit colajul din frunze tricolore pe prima coperta a unei felicitari obtinute prin plierea unui carton colorat de format A5. Matei a confectionat astfel prima lui felicitare cu Romania.
Pentru cea de a doua felicitare am rulat mai intai fasiile colorate de hartie quilling obtinand petale (cate trei din fiecare culoare a tricolorului), iar Matei le-a lipit inchipuind o floare cu petale: rosii, galbene si albastre. Am adaugat apoi mesajul concursului nostru preferat si astfel ne inscriem in concursul „Sunt roman mandru!” alaturi de alti minunati si talentati participanti. Succes tuturor!

by Maria

4 gânduri despre „Prima lectie despre Romania

    1. Multumim Amy! Matei a fost fericit sa descopere noutati despre Romania prin intermediul culorilor si a jocului cu hartia colorata!

  1. ce scumpi sunteti voi, totul faceti cu originalitate si creativitate!!!
    Va iubesc din toate inimile, multi pupicei voua :**

Comentariile sunt închise