Felicitari de toamna


Pentru ca am ramas restanta cu prezentarea catorva felicitari de toamna lucrate impreuna cu Dante, doua dintre ele intrand deja in concurul organizat pe situl Activitati copii, sub denumirea Felicitari de toamna , ma grabesc sa vi le prezint acum, in ultima zi calendaristica de toamna.

Felicitarea cu care am intrat eu in concurs este sub forma de frunza, un model care mi-a placut foarte mult dupa ce am vizionat un tutorial. Se decupeaza un sablon in forma de frunza, apoi se decupeaza un carton indoit in 3 parti egale.  Partile laterale, care se vor deschide, se indoaie pe jumatate si se lipesc. Se decoreaza pe fiecare parte obtinuta cu diverse tipuri de carton (eu am avut noroc cu cateva coli de hartie scrap, gasite intamplator intr-un supermarket).   Inainte de lipire se fac doua gaurele minuscule prin care introducem fundita ce va lega felicitarea. Rezultatul arata cam asa:

 

Felicitarea lui Dante este in exclusivitate ideea lui. Am perforat un carton cu floricele carora le-a desenat codite si pe care le-a colorat. In interior se va floricelel frumos colorate, desenandu-le si lor codite si fundite. O felicitare simpla si usor de realizat de un copilas atat de mic.

Alte cateva felicitari le-am realizat impreuna in joaca, provocati de acest concurs dar si de frumusetea toamnei.

 

 

by vavaly 

3 gânduri despre „Felicitari de toamna

  1. doamne, ce bine îmi pare că v-ați mutat pe WP! Așa pot și eu să comentez mai ușor, să vă citesc mai ușor, să vă urmăresc mai ușor!
    Ca de obicei…lucruri faine ies din mânuțele voastre! 🙂

Comentariile sunt închise