Felicitare pentru tati


    Matei adora sa confectionaze si sa ofere si incepand de la aceste atribute frumoase ale lui intotdeuna purcedem la joaca noastra creativa. De data aceasta a confectionat o felicitare pentru tati pe care s si scris-o!! Da, cu alfabetul bebelenez, desigur!!
    Materiale necesare: carton colorat, stickere colorate (noi am avut girafa, nor si soare), frunze obtinute prin perforarea cu perforatorul deco – frunza, adezov, o fasie de hartie quilling pentru confectionarea funditei.
  Cum am procedat: Catonul A4 l-am indoit obtinand o felicitare pe acre Matei a decorat-o dupa imaginatia lui: norul si soarele „pe cer”, iar girafa lafaindu-se sub soare. din frunzele perforate a alcatuit un copac (girafei ii era foame, dupa spusa lui Matei). Am ales sa finisez eu felicitarea cu o fundita (Matei inca nu reuseste sa le confectionze, dar se straduieste de fiecare data sa ma imite) pentu a da un aer festiv felicitarii. Ce a spus tati? Ca de obicei ne-a imbratisat uimit si fericit rostind un „La mai multe! ca de obicei, neuitand sa il felicite pe Matei pentru capodopera :))
by Maria
