Felicitare pentru bunicul


   Matei confectioneaza alaturi de mine, la aceeasi masa, in acelasi timp lucruri dupa placul lui, intotdeuna inconjurat de stickerele din hartie gumata (preferatele lui ) si iubeste sa ofere ceea ce creeaza pentru ca stie ca astfel aduce bucurie celor din jur. Incepand de la aceste atribute frumoase ale lui intotdeuna purcedem la joaca noastra creativa optimisti si veseli. De data aceasta a confectionat o felicitare pentru  bunicul  pe care s si scris-o!! Da, tot cu alfabetul bebelenez!! (stiti traducerea deja, nu-i asa? „Dragul meu bunic, te iubesc!”)
    Materiale necesare: carton colorat, stickere colorate (noi am avut girafa, nor si soare), frunze obtinute prin perforarea cu perforatorul deco – frunza, adezov, o fasie de hartie quilling pentru confectionarea funditei.
  Cum am procedat: Catonul A4 l-am indoit obtinand o felicitare pe care Matei a decorat-o dupa imaginatia lui: nor si soarele „pe cer” si doi lei (alesi special pentru bunicul) jucandu-se sub soare. Din frunzele perforate a alcatuit un pat de frunze pentru lei. Pentru interior a perforat marginea unui dreptunghi confectionat din foaie alba de hartie pe ale carui laturi a lipit fasii albastre de hartie quilling.
Am ales sa finisez eu felicitarea cu o panglica pentu a da un aer festiv felicitarii. Ce a spus bunicul? „Multumesc, Matei!”
by Maria
2 gânduri despre „Felicitare pentru bunicul

Comentariile sunt închise