Felicitare cu rama foto


 

    Materialele care ne-au fost necesare: un carton A4 colorat, adeziv, hartie pictata prin imprimarea cu punga cu bule de aer pe care am decupat-o prin perforarea cu perforatorul deco cu modelul frunza,  , o fundita  roz confectionata dintr-o fasie de hartie quilling si o fotografie.
    Cum am procedat? cartonul A4 l-am pliat pe lungime in jumatate, iar apoi inca o data am efectuat aceasta operatiune de pliere, de data asta pe latime, obtinand patru mici dreptunghiuri. Pe fața care va tine loc de primă coperta a felicitarii am desenat un patrat si l-am decupat. Am lipit copertile intre ele (numai in marginile superioare), lasand loc pe o muchie pentru a fi introdusa fotografia dorita. Rama foto astfel obtinuta a fost decorata de catre Matei cu un fasiile de hartie pictata prin imprimarea cu ajutorul pungii cu bule de aer in culorile verde, albastru si galben. Eu am finisat si adaugat fundita roz, intregind astfel lucrarea lui Matei. Am adaugat fotografia si felicitarea cu rama foto pe coperta a fost gata!
    Ceea ce este cel mai incantator la aceasta mica felicitare cu rama foto inclusa este faptul ca creatiile astfel realizate pot fi confectionate intr-o varietate foarte mare de culori si decorata in nenumatare feluri, obtinand – dupa gustul si dorinta fiecaruia – felicitarea care sa va reprezinte cel mai bine, dar cel mai important este sa nu uitati sa incercati sa reciclati!!
by Maria
