Calendar aniversar


made by vavaly & Dante
       Intotdeauna mi-am dorit sa nu uit datele de nastere ale prietenilor, rudelor si cunoscutilor dragi mie, pe care imi doresc sa ii sarbatoresc, sa le inseninez ziua aniversara cu o surpriza sau doar cu o simpla urare.  Dar, de multe ori imi amintesc de aceste date dupa ce ele au trecut deja. Am incercat sa notez pe un calendar mai vechi aceste date, dar cu timpul acea foaie numai arata atat de bine, am scos-o din perete si s-a ratacit. Metoda de a nota in telefon si a pune alarme iarasi nu este pe gustul meu. 
     Asa ca atunci cand Maria m-a provocat sa realizam un calendar aniversar haios, m-am apucat cu entuziasm si mare placere de lucru.  Rezultatul muncii noastre a rasplatit din plin efortul depus. 
    Cum se procedeaza pentru a confectiona un astfel de calendar:

made by Maria
made by vavaly & Dante

   Se ia o coala de carton de dimensiunea pe care o dorim sa o dam calendarului. Se decoreaza asa cum doreste fiecare in culorile dorite. Pe calendarul mare, verde, eu am lipit foaie de ambalaj pentru a-i da un fundal vesel. Peste acest fundal se lipesc fasii de hartie ce vor deveni buzunare in care sa introducem cartonase pe care sa notam numele aniversatilor. Se confectioneaza 12 buzunararse, decorate dupa imaginatia fiecaruia. La unul din calendare am decorat cu fluturi obtinuti prin perforare deco, la calendarul mare am confectionat fiecare buzunar in parte pe care am lipit impreuna cu copilul cate un animalut din hartie gumata. In aceste buzunarase se introduc cartonase pe care sa notam data si numele persoanelor dragi ce vor fi aniversate in luna respectiva.  

    Aceste calendare pot avea multiple utilizari: ca remindere pentru diverse activitati ce urmeaza a fi facute in cursul unei luni, ca si orare pentru scoala, confectionand  5 buzunarase  in care sa introducem cartonase cu orarul zilei respective. 
   Pot constitui si un frumos cadou pentru o persoana draga, sigur vor face mare placere persoanei ce le va primi si le va pune la loc de cinste. Oricine isi doreste sa nu uite datele aniversare ale rudelor si prietenilor. Spor la lucru si inspiratie maxima!
                                                                  by vavaly
6 gânduri despre „Calendar aniversar

  1. Buna!
    Ma bucur ca am descoperit site-ul tau, cand voi avea timp voi citi mai mult din ceea ce ai scris.
    As avea o rugaminte.
    Ai putea te rog sa imi recomanzi un tip de hartie, sau carton deoarece as dori sa confectionez si eu acasa, 3-4 tablite pe care sa desenez cateva forme geometrice.
    Imi place foarte mult aceasta jucarie http://www.lesjouetsenbois.com/product-2754.html
    Acasa avem faimoasele cuburi colorate din lemn, pe care le are orice copil. Doresc asadar sa confectionez cateva tablite, pe care sa desenez conturul formele existente (cerc, triunghi sa), pentru ca apoi sa reusim sa facem jocul/turnul cu cuburile noastre.
    Sa imi spui te rog si de unde as putea sa le cumpar!
    Multumesc frumos si mult spor la tot ceea ce faci!

    1. Draga mea, in librarie se gasesc cartoane groase, cu textura , ca o imitatie din piele. acelea sunt mult mai bune decat cartoanele colorate obisnuite. mai poti folosi cu succes si cartoanele de la cutii de jucarii, cereale, biscuiti, calendare vechi de perete si altele. pe ele poti lipi din hartie autocolanta formele dorite si vei obtine jucaria pe care ti o doresti. eu ma folosesc foarte mult de materialele reciclate care se dovedesc de multe ori mult mai utile si rezistente. Mult succes si spor in toate.

  2. foarte frumos e!eu am o agenda veche in care am totul notat si pe care o deschid de cateva ori pe luna sa nu uit!dar ideea voastra e mult mai aspectuoasa.

Comentariile sunt închise