Quilled wedding


Cocarda de mana, quilling,  pentru domnisoara de onoare
Lumanare – ornament quilling
Aranjament floral cu decoratiuni quilling pentru masa festiva
Cupe de sampanie cu ornamente quilling
Decoratiuni quilling pentru nunta
    Nunta lunii decembrie este, nu intamplator, o nunta deosebita prin incarcatura emotionala (nunta prietenei mele), dar mai ales prin imaginea de poveste daruita de cerul alburiu, peisajul transformat de picaturile de roua ingetate intr-un veritabil si imens candelabru de cristal, iar albul omatului asternut la picioarele miresei transpune imaginea nuntii intr-o feerie creata de zana iernii. Si pentru ca Diana mi-a oferit incredere si libertate totala „Ma cunosti prea bine!”- mi-a spus ea, i-am creat atmosfera de nunta, in cele mai mici detalii, dupa chipul si asemanarea ea: eleganta si exclusivista!
    Nunta va fi una restransa, astfel ca i-am propus Dianei ca petrecerea sa fie una black and white (o mare responsabilitate, dar frumoasa provocare pentru oaspeti), iar pentru ca Diana mea este o personalitate puternica si intotdeuna incalca regulile a ramas cu rasuflarea taiata cand a vazut funda din dantela purpurie ce ii va imbraca talia rochiei albe. Pentru mire am ales un singur mic accent: o batista de dantela purpurie ascunsa in buzunarul fracului negru. De asemenea o alta particularitate a nuntii este ca doar domnisoarele vor purta cocarde, insa acestea vor fi podoabe ale ingheieturile mainilor lor fragile.
    Diana e jurnalista si acesta a fost primul indiciu ca ornamentele florale ale nuntii ei (i-am propus orhidee si vâsc imbracate in panglici argintii si purpurii) vor fi decorate cu mici accente quilling rulate din hartie tiparita. Decoratiunile quilling (peste care am presarat glitter cosmetic alb) se vor regasi in aranjamentele florale din orhidee si vâsc ce vor impodobi mesele, pe suporturile de lumanari ce vor oferi caldura si romantism conversatiilor armonioase dintre oaspeti si bineinteles vor impodobi incheieturile de fildes ale celor trei domnisoare de onoare ce o vor insoti in ziua nuntii.
   Pentru sala de dans am ales sa-i imbrac ringul intr-un baldachin urias, straveziu, luminat de un candelabru de argint si cristal de care vor anina raspandind arome exotice constrastante cu aerul taios al iernii de afara, ghirlande de orhidee si vâsc. Conversatiile intre cuplurile restranse in jurul meselor de nunta, ornate cu aranjamente florale si lumanari albe, se vor petrece in „separe-uri”, iar felurile principale vor fi servite in platouri de argint (desigur si tacamuri asemenea) ce vor fi insotite de clincheturi delicate ale cupelor argintii de sampanie.
     Nunta va fi intotdeuna un vis implinit, un vis imbracat in arome florale, imbratisat de aura misterioasa a flacarilor discrete, solitare, ce par sa cheme iubirea alaturi spre a se aseza confortabil in fotoliu comod din mahon… pentru a nu mai pleca niciodata. Da, nunta va fi intotdeuna un vis in care incheturile mainilor de fildes ale domnisoarelor de onoare, albul rochiei de mireasa si  negrul fracului vor capata stralucire si viata doar imbratisate de fasii luminoase de purpuriu. 
by Maria
P. S. Pentru ca povestea aceasta s-a nascut in sufletul meu odata cu provocarea lansata de Scrapper in RomaniaVremea nuntilor, voi inscrie cu mari emotii in concurs Cocardele de mana pentru domnisoarele de onoare. Si, da! E doar o poveste!
26 de gânduri despre „Quilled wedding

  1. @handmadeexperience: Multumesc din toata inima! Sper ca vor inspira cabndva o nunta de vis! Mult succes in provocare! Lucrarile tale sunt uluitoare!

  2. @Ileana-Carmen: Multumesc Ileana! Sper din tot sufletul sa fim alaturi in cat mai multe provocari atat de inspirate ca aceasta!

  3. VintageSH: Multumesc din suflet! e o mare bucurie ca imaginile mele te-au inspirat! Iti urez de pe acum inspiratie si spor, caci de talent dai dovada din plin! Te imbratisez!

  4. Maria, iti multumesc pentru pentru vizita ta si pentru aprecieri. Imi face o deosebita placere sa le citesc. Ai creat si tu o lucrare uimitoare pentru aceasta provocare. Ma incanta lumanarile, mai ales acelea ca decor pt nunti, sunt superbe! Gama de culori pur si simplu m-a cucerit!

  5. Lucrarile tale sunt foarte frumoase. Iar cuvintele care le insotesc imi aduc bucurie in suflet. Multumesc pentru aceste lucruri pe care le impartasesti cu noi. Succes la provocare.

  6. @Copilarim: Multumesc Rux!! Ma bucura nespus faptul ca ai admirat decoratiunile pe care am ales sa le alatur pentru aceasta provocare! Trebuie sa-ti marturisesc ca odata cu descoperirea acestui challenge am descoperit si cata creativitate poate decurge din simpla alaturare cu oameni minunat de talentati, asa ca voi, intr-o astfel de provocare! Sunt foarte incantata sa descopar un mediu atat de inspirat si cat de multa creativitate si originalitate poate decurge dintr-o singura tema data! Te imbratisez cu mare, mare drag!

  7. @Laura Olar: Multumesc Laura!! Sinceritatea ta imi arata ca pot avea incredere in instinctele mele si ca feminitatea si romantismul sunt cele care pot implini visele; ceea ce am realizat este imaginea pe care o am in acest moment depre nunta (pentru mine e prea tarziu – am implinit deja 15 ani de casatorie, dar si cei 15, 20, 50 de ani de casatorie se pot celebra fastuos, nu-i asa?!)Te imbratisez cu mare drag!!

  8. Foarte frumoase decoratiunile pentru nunta!! Mi-au placut mult fluturii aceia diafani si florile!!Bafta la provocarerux

  9. Creatiile tale transmit atata puritate si romantism incat iti taie rasuflarea.Sincer, consider ca sunt foarte frumoase. Felicitari si mult succes la provocare! 🙂

  10. @Laura: Multumesc din suflet Laura! …Am avut ceva emotii, insa aprecierile voastre imi dau curaj si acum chiar cred ca am reusit sa redau atmosfera unei povesti de iarna! Te imbratisez!

  11. @Amy: Hei, daca ai revenit la acest articol cu siguranta ca te-am incantat! Te imbratisez cu mare drag! Revenirea ta imi umple sufletul de bucurie!!!

  12. @Liuba: Ce dor mi-a fost de tine! Unde ai disparut? Eh, nu-s geniu, dar ma bucur ca-ti plac nazdravaniile mele! Iti multumesc pentru toata simpatia ce mi-o porti! Te imbratisez!!!!!!!

  13. Felicitari favorita mea!!! La mine nu ajunge de unde atita creativitate si rabdarehihihi 🙂 In tine se ascunde mai mult decit un geniu! Pupicei voua xxx

  14. @Amy: Multumesc draga mea! Singurul meu regret este ca inca mai captez imaginile cu telefonul mobil si ca nu reusesc sa surprind in detaliu cat de bine apare hartia tiparita rulata astfel…Te imbratisez cu drag!

  15. Asteptam cu nerabdare sa vad cu ce ne mai surpinzi si intradevar pe mine ai reusit sa ma surprinzi, din nou. Exceptional efect si ai stiut asa de bine sa scoti in evidenta frumusetea decoratiunilor. Felicitari, Maria!

  16. Ce multe decoratiuni pentru nunta si atat de frumoase, iar combinatia de alb, roz si argintiu le da o si mai mare eleganta. Felicitari si succes la provocare!!!

Comentariile sunt închise