Vremea nuntilor – Carte de oaspeti pentru nunta


Acum un an si jumatate am cunoscut doi tineri frumosi ce ne faceau onoarea de a  ne ruga sa le devenim parinti spirituali anul acesta, cand aveau sa isi uneasca destinele. Am avut astfel ragaz sa ne cunoastem mai bine, sa ne descoperim puncte comune, sa ne uneasca amintiri comune, sa petrecem momente frumoase in familie. Am descoperit, in acest fel, ca Mihaela este o invatatoare daruita cu har si pasiune pentru aceasta meserie, o persoana calda ce iubeste si intelege copiii, ajungand cu mare usurinta la sufletele micutilor. Amandoi impartasesc pasiunea pentru frumos, au interes pentru lucrul de mana, pasiune ce ne-a unit si mai mult.

     Pe data de 15.10.20011 am pasit alaturi de ei la altar pentru a fi partasi la Sfanta Taina a Cununiei. Ca la toate evenimentele de acest fel, au fost emotii puternice, emotii duioase ce ne-au umplut inimile de bucurie si am avut alaturi prieteni si rude, dar si profesionisti pentru a pastra pentru totdeuna momentul – fotograful profesionist de nunta.
    M-am gandit multa vreme la un dar special pentru tinerii nostri fini si, dupa mai multe cautari, am hotarat sa le fac o Carte de oaspeti. Recunosc ca nu prea stiam ce presupune acest lucru dar eram decisa sa incerc. Dorinta mea era sa fie decorata de mine, sa pun o farama din sufletul si energia mea creativa in ceea ce le voi darui.
     Cand Mihaela mi-a spus ca isi doreste ca buchetele de flori ce vor insoti alaiul nuntii (respectiv buchetul de mireasa, de nasa, lumanarile) sa fie formate din cale, aceste flori delicate si gingase si ca toate decoratiunile se vor asorta rochiei de mireasa, in mintea mea a incoltit gandul ca aceste flori vor decora Cartea de oaspeti.
    Am inceput cautarile in a gasi cartea, dar, asa cum se intampla in viata de multe ori, nimic nu aparea in cale. Abia cand ne-am unit fortele, impreuna cu Maria (care avea si ea o misiune de indeplinit – Cartea de onoare), am gasit ceea ce ne trebuia. De aici lucrurile au decurs de la sine.

Chiar in ziua in care am gasit locul unde aveau sa fie tiparite cartile am aflat si tema concursului lansat de Scrapper in Romania: Vremea nuntilor. Pentru mine a fost un semn ca totul avea sa mearga bine, ca inspratia divina este alaturi de noi in tot ceea ce facem.  Aveam astfel doua obiective de atins: de a participa la concurs cu aceasta carte si de a fi daruita.

    Am decorat coperta cartii asa cum am simtit, asa cum mi-am imaginat eu ca va arata buchetul si rochia de mireasa.
   Am incercat sa dau acea stralucire ce insoteste un astfel de eveniment unui obiect destinat sa adune intre paginile sale amintirile unei nopti unice in viata unui cuplu. In interior am decorat colturile cu doua inimi impletite, stralucitoare, asa cum trebuie sa fie inimile a doi tineri ce intemeiaza o familie. De aici incolo raspunderea in a surprinde frumusetea rochiei de mireasa, a decoratiunilor si a Cartii de Oaspeti revenea fotografului de nunta din Bucuresti.
     Am lucrat cu bucurie si daruire la aceasta Carte de Oaspeti, dar, multumirea cea mai mare a venit cand le-am daruit-o. Surpriza si incantarea miresei si a mirelui, exclamatiile celor din jur, seriozitatea cu care s-au aplecat fiecare, pe rand, in decursul intregii nopti, asupra paginilor ei, au facut sa devina unul din obiectele aflate in centrul atentiei si sa imi dau seama ca munca si stradania mea sunt astfel rasplatite din plin. Fiecare din cei prezenti la eveniment si-au imprimat astfel gandurile si urarile lor, devenind una din cele mai frumoase obiecte ce le vor aminti peste ani de noaptea magica traita alaturi de cei dragi lor, iar fotograful profesionist a surprins toate emotiile petrecerii de nunta.
      Sa ne traiti dragii nostri, Mihaela si Ionel, sa va iubiti si sa depasiti prin iubire obstacolele aparute pe calea vietii!
      Noi ne dorim sa avem intelepciunea de a va indruma atunci cand veti avea nevoie de sfatul nostru, sa va fim demn exemplu de urmat.
                                                                      by vavaly
22 de gânduri despre „Vremea nuntilor – Carte de oaspeti pentru nunta

  1. Optimism si entuziasm de copil. Foarte dragut!Pana acum nu m-am gandit si nu am vazut o asemenea carte. Mi se pare minunat sa ai o asa amintire. Succes la provocare!

  2. @Laura iti multumesc din suflet pentru aprecieri. Crede-ma ca daca ar fi dupa mine asta sta ore intregi si as migali fel de fel, ideile imi dau navala tot timpul. @nicoleta, ai dreptate, astfel de lucruri bucura inima celui ce stie sa le aprecieze.@handmadeexperience multumim de urari. Cred ca niciodata nu este prea tarziu pentru a crea o astfel de carte, folosind un prilej aniversar, o nunta a unor prieteni, o zi de Craciun in familie, pentru a-i ruga pe cei dragi sa lase cateva ganduri. Ar fi chiar distractiv.

  3. Casa de piatra finilor vostri si multa putere voua sa le fiti alaturi! Mi-as fi dorit si eu asa ceva la nunta mea. Dar cine auzise pe atunci de asa ceva? Totusi, ce amintire frumoasa ar fi fost! Felicitari si succes la provocare!

  4. Wowww este minunataaaaa…Imi place foarte mult si parerea mea este ca ar trebui sa ne mai incanti privirile cu asa minunatii. Felicitari si mult succes la provocare 🙂

  5. Da Laura, fiecare a fost interesat sa lase macar un rand in cartea de oaspeti si probabil ca si frumusetea ei a atras si a impus un anumit respect. Multumim pentru vizita.

  6. Foarte ingenios si cu siguranta oricarui oaspete i-a facut placere sa scrie impresii in o asa carte frumoasa ! felicitari pentru lucrare !

  7. Mi se par un dar super din partea nasei :).Super ideea, felicitari pentru indeplinirea ei, si viata frumoasa impreuna tinerilor casatoriti.

  8. Draga Alinutza, noi suntem abia la inceput in acest domeniu atat de vast al handmade, dar sper ca incet incet sa obtinem si noi acest rezultat: ca oamenii din jurul nostru sa se astepte la lucruri frumoase si personalizate. Ne simtim onorate de atentia ta.

  9. Intradevar te simti extraordinar cand vezi ceva facut cu manutele tale apreciat la un astfel de eveniment. Si ma bucur si mai mult pentru ca tot ce este handmade incepe sa fie din ce in ce mai apreciat, nu numai rezultatul final ci si faptul ca te gandesti la ceva personalizat si faptul ca il faci chiar tu cu manutzele tale. In jurul meu am creat numai astfel de asteptari (fara sa urmaresc acest lucru), cand e un eveniment sau o aniversare mai toata lumea se asteapta la un lucru, cat de mic si aparent neinsemnat, dar handmade; si ma bucura toate acestea nespus. Va pup si va urmaresc indeaproape la tot ce faceti.

  10. @Alinuta, multumesc pentru urari, la fel si voua. Nu-i asa ca e o satisfactie deosebita sa vezi cat de bine este primit un dar facut de catre tine? @Claudia, multumim mult. @Mariana, nici eu nu stiam pana de curand despre o astfel de carte, nici despre marturii, dar sarbatoarea nuntii incepe sa fie cu adevarat o sarbatoare sofisticata, iar cerintele sunt pe masura. Multumim de urari.

  11. ce frumos arata decoratiunea, nu stiam ca exista astfel de carte, dar cred ca de la an la an mai apare cate ceva nou pe la nunti…felicitari si sa va fie de bine ca nasi

  12. O idee minunata si a iesit foarte frumoasa! Felicitari si casa de piatra finilor vostri, iar voua multa putere si intelepciune in a-i indruma si sprijini in fiecare etapa a casniciei lor. Acelasi cadou l-am oferit si noi finilor nostri, acum un an, pe langa marturii din sapunele. Ei au fost foarte incantati, iar oaspetii neasteptat de doritori in a le lasa un mesaj drept amintire.Felicitari si sa ne mai incanti cu astfel de minunatii!

  13. Va multumesc tuturor pentru aprecierile voastre sincere si pentru urarile la adresa finilor mei. Cuvintele voastre, dragele mele, ma fac sa caut noi si noi frumuseti de creat, sa nu ma opresc din a face bucurie celor din jur carora le daruiesc cu bucurie.

  14. Casa de piatra finilor tai!Carte de oaspeti … o idee minunata. Este foarte delicata si florile sunt superbe. Imi place mult de tot.Este o creatie care arata cu adevarat progresul care il faci. Felicitari, Valy si succes la provocare!

  15. Felicitari proaspetilor casatoriti si va doresc sa le fiti buni parinti spirituali! Suces in concurs cu aceasta minunata creatie care a primit deja frumoase aprecieri si aplauze de la cei prezenti la petrecerea de nunta!

Comentariile sunt închise