Creatia poarta de azi un nume nou: CreaShop Hobby & Crafts


 Se spune ca nu exista coincidente si ca oamenii pe care ii cunosti nu apar in viata ta intamplator. De aceea, dau importanta fiecarei noi relatii, oferindu-i sansa sa devina o prietenie, dar cel mai mult din credinta interioara ca fiecare sufletel intalnit poate descoperi in noi atribute nebanuite. Mi-a trebuit ceva vreme sa inteleg rolul Oanei in viata mea si abia acum, scriind, realizez (zambind) ca pe Oana nu am cunoscut-o intamplator si cat tot sirul de evenimente din viata mea sunt cumva legate de pasiunile comune pe care le impartasesc cu Oana. Citeam de ceva vreme blogul Oanei, de dupa cortina, fara sa-i dau de veste ca are un nou cititor si m-am simtit invitata odata cu provocarea lansata de ea – Concursul Fereastra catre imaginatie
    Concursul acesta mi-a descoperit ca am posibilitatea (testata deseori prin casa mea si prin casele altora), de a face decoratiuni interioare incantatoare pentru ochii privitorului; de la aranjarea intregului spatiului de locuit in stilul oriental feng-shui, la mici decoratiuni de orice fel din lucrurile abandonate la intamplare prin casa ori cutii de depozitare … si intotdeuna am primit mai mult decat imbratisari si aplauze. …Cum spuneam, Fereastra catre imaginatie a fost sansa mea de a descoperi posibilitatea fiintei mele interioare de creea cu adevarat Lucrul manual. 
    Primavara turquoise intr-un colt de Univers a fost debutul meu in lumea craftingului, iar de aici o serie de dorinte, de exercitii de imaginatie, de cautari, incercari, cercetari si ore de studiu au condus pas cu pas la a-mi dovedi (pentru ca inca ma uimesc de ceea ce traiesc) indemanarea si inspiratia pe care le consider (si asa vor ramane) Darurile lui Dumnezeu. 
    Cred ca suntem binecuvantati sa putem descoperi noul si frumosul din vietile noastre si asa cred ca s-a intamplat si in viata Oanei descoperind alaturi de Printesa Catinca povestile sufletelor lor. Uneori cred ca traim intr-o era in care ni se ofera sansa de a ne arata sufletele asa cum sunt: creatoare de frumos, dornice de a face lucruri minunate in vietile noastre, dar mai ales inspirate pentru a creea. Cuplul mama-copil Oana- Catinca au fost daruite cu mai mult de atat; au primit si binecuvantarea de a-i ajuta si pe ceilalti sa creeze. Astfel s-a nascut CreaShop Hobby & Crafts! Minunata nou-nascuta CreaShop a aparut din dorinta de a aseza la dispozitia familiei, prietenilor, cunoscutilor, pasionatilor de arta decorativa, veteranilor in lucrul manual, artistilor, educatorilor si a tuturor celor ce isi vor face curajul sa-si incerce talentele ascunse in inimile lor, materialele firesc necesare pentru a creea. Pentru mine personal aparitia acestui magazin on-line cu produse pentru crafting si nu numai este dovada clara ca munca asumata, facuta bine, implicarea cu toata fiinta, noptile nedormite si toate actiunile roditoare de alegeri cu finalitate, aduc rezultatul mult visat. Pentru echipa Oana & Catica Nicolau visul s-a implinit, iar astazi, chiar astazi le sarbatorim. Visul lor este de astazi o realitate, iar noi suntem aici pentru a aplauda doua suflete binecuvantate pentru a aduce frumosul in mainile noastre! Felicitari Oana! Felicitari Catinca!
    Scriam la inceput in cele cateva randuri ca abia acum am realizat ca prietenia ce leaga sufletele noastre nu este intamplatoare; o prietenie intotdeauna plina de sustinere si reciprocitate, de incurajari si impartasiri duioase. 
    Oana si Catica au urmat un traseu comun al destinelor lor – ascensiunea vibratiilor si a energiilor lor pana la a avea acces la posibilitatea ca visul lor comun sa ia nastere, sa se prefaca in CreaShop Hobby & Crafts, iar astfel, urmarind pas cu pas munca asidua a Oanei, ca un total al punerii in practica a tuturor cunostiintelor sale din domenii in care si-a exercitat puterile fiintei sale, am inteles ca nu e suficient sa iti doresti un lucru ca el sa se intample, ci trebuie sa actionezi cu toata puterea fiintei pentru ca el sa devina realitate. Pentru mine experienta ei este confirmarea ca drumul meu este trasat astfel ca si visul meu sa devina in curand o realitate.
    Inca nu stiti care a fost visul Oanei? Inca nu ati aflat cum arata realitatea in ale carei rafturi virtuale se odihnesc nenumarate minunatii (a se citi materiale) ce ard de nerabdarea de a ajunge in mainile voastre spre a fi modelate? Inca nu ati deschis ochii asupra frumusetilor incantatoare ce se vor preface, sub truda mintilor voastre, in grozave handmade-uri? Oare nu ati descoperit inca locul acela de unde toate cate veti visa, pentru ca hobby-urile domniilor voastre sa devina profesii, le si puteti avea cu un singur click? Inca nu? Atunci dati-mi voie sa va impartasesc ca sunteti la numai un click distanta de toate acestea! Asadar, CLICK! 
    Ce le doresc Oanei si Catincai? Sa prefaca CreaShop Hobby&Crafts intr-un brand, dar, mai ales, ca Fereastra lor catre imaginatie sa fie deschisa tuturor iubitorilor artei decorative!
by Maria & vavaly
6 gânduri despre „Creatia poarta de azi un nume nou: CreaShop Hobby & Crafts

  1. Ce frumos ati scris, va felicit inca o data pentru modul in care va asterneti gandurile si pentru pasiunile voastre. Mult succes Oanei:).

  2. Dragele mele….voi nu numai ca faceti creatii minunate…dar cred ca v-ati putea apuca de jurnalism (sau de ce nu de scris carti) si ati avea un succes nebun. Mai, de ce ma faceti voi pe mine sa plang de dimineata!?:D Sunt extrem impresionata de postarea voastra si va multumesc din toata inima…….mult, mult, mult de tot pentru cuvintele minunate, pentru tot ceea ce ati scris acolo si pentru ceea ce simtiti. Va multumesc si pentru faptul ca mi-ati fost mereu aproape in aceasta perioada lunga de lucru la site! Va multumesc pentru ca sunteti prietenele mele si pentru ca existati. Va pup mult de tot

Comentariile sunt închise