Guest book with Retirement speech (Carte de Onoare cu discurs tinut cu ocazia pensionarii)


    Cartea de onoare handmade am ales sa o lucrez in tehnica quilling pentru ca simt din tot sufletul ca arta de a rula hartia este o arta care ofera caldura si feminitate oricarei lucrari handmade implinind-o, imbogatind-o, dar mai ales oferindu-i unicitatea atat de mult pretuita la un lucru facut de mana.
    Aceasta Carte de onoare celebreza o etapa importanta din viata unei femei de cariera: pensionarea. Cred cu toata taria sufletului meu ca o viata inchinata cu dedicare muncii trebuie celebrata – de aici titlul cartii, dar mai ales ca cei apropiati – familia si colegii – sunt cei care ar trebui sa o inmaneze, dar mai ales sa isi intipareasca in paginile ei simtiri, emotii, frumoase suveniruri transpuse in cuvinte; astfel am ales sa insotesc Cartea de onoare cu un discurs tinut cu ocazia pensionarii, un discurs personalizat pentru doamna a carei incheiere de cariera s-a sarbatorit.

Impresiile doamnei sarbatorite, dar si a celor prezenti la petrecerea surpriza ce i-a fost oferita, despre Cartea de onoare handmade si speech-ul personalizat au fost coplesitoare, iar lucrarea mea a primit aprecieri care dintre cele mai imbucuratoare! Prietena mea Ana, fara de care acest gest nu ar fi fost posibil, mi-a adus vestile atat de minunate si confirmarea despre incantarea pe care noul si originalitatea stradaniei mele a nascut-o in sufletele prezente la aceasta Celebrare. Multumesc din tot sufletul draga mea!
Si pentru ca simt ca putem si noi sa celebram o viata inchinate carierei va impartasesc si voua cele cateva randuri pe care le-am daruit cu toata inima doamnei omagiate (am ales sa notez doua initiale fara legatura cu numele real al doamnei respective pentru a pastra atmosfera de intimitate care insoteste orice lucru unic si original oferit din inima):

    „Suntem aici cu toții pentru un moment special, într-o seară deosebită dedicată unui om frumos. Căci acest lucru cred că este cel mai important atunci când vorbim despre dna AJ.: frumusețea unui suflet lângă care am avut onoarea să ne aflăm preț de ….ani. Nimic mai potrivit pentru a începe un discurs despre doamna A.J. decât câteva versuri despre frumusețe:
„Umblu prin frumusete
Cat e ziua de lunga
printre anotimpuri
Care se petrec
Pot umbla
Pe carari de polen
Pot umbla printre 
Greierii campului
Pot umbla prin roua
Cu frumusetea
Alaturi.” (din Novaja)
    Întocmai astfel ne-am petrecut cu totii timpul alaturi de d-na A.J. – cu frumusetea alaturi. 
    Chiar si in dificile momente am simtit ca d-na A.J. isi  exercita profesia cu demnitate si profesionalism, doua calitati pe care dumneaei le  manifesta atât de natural si firesc. Exigenta nu doar cu ea insasi, ambitioasa, d-na A.J. a mentinut o colaborare  în cadrul colectivului nostru la standarde înalte  printr-o manieră de lucru elegantă, prin colegialitate și  nu in ultimul rand, al prieteniei.
Am simtit cu totii, de-a lungul frumoaselor perioade petrecute aici,  ca d-na A.J. are motivatia, capacitatea si puterea de a forma un trend din a trata munca cu seriozitate si implicare, dar mai ales am am admirat cu toții, in tacere și cu respect – minunatele virtuti ce acătuiesc un portret al unui adevărat profesionist, un om de  o valoare nepretuita pentru colectivul nostru, dar și în plan personal, pentru fiecare dintre  cei prezenti aici.
    Acesta este un prilej pentru realizarea unui bilanț. A venit timpul sa recunoastem nu doar meritele profesionale ale d-nei A.J., în fața căreia mă înclin cu respect, o viata întreagă dedicata cu respect si devotament unei profesii. Dar și meritele unui OM în adevăratul sens al cuvântului, pentru că, trebuie să recunoastem, prezenta d-nei A.J. in colectivul nostru a influentat puternic viziunile fiecaruia despre viata.
    Ce am învățat de la doamna A.J.? Am învățat că:
„Oriunde ne-am afla, oricand,
Ne putem bucura de prezenta celuilalt,
 Nu trebuie sa calatorim in viitor sau intr-un loc anume pentru a putea sa ne bucuram de viata. 
Le putem avea pe toate chiar acum.” ( din Li Po).
    Aceste cuvinte le-am vazut cu totii transpuse in fapte, zi de zi, de catre d-na A.J. care ne-a demonstrat de nenumarate ori ca prietenia, compasiunea, buna-intelegere, sustinerea sunt atribute ce nu se pot detasa de colegialitate.
d-na A.J. ne-a demonstrat de fiecare data ca intr-un profesionist de exceptie vegheaza intotdeuna un om cu o inima mare, un om cu personalitate frumoasa, iar noi cei de aici, suntem prezenti pentru a confirma, daca mai este nevoie, ca personalitatile frumoase nu se pensioneaza niciodata!
    De aceea avem bucuria de a inmana d-nei A.J. Cartea de Onoare a colectivului nostru prin care celebram momentele de aur ale domniei sale, dar mai ales in care tinem sa ne inscriem fiecare cu un gand bun ori o urare pentru viitor. Incerc sa-i smulg de pe acum promisiunea d-nei A.J., ca va inscrie in Cartea sa de Onoare, emotii, ganduri, bucurii , imagini, pe care va dori sa le impartaseasca cu noi, cat mai curand.”

    Lucrul la aceasta Carte de onoare a fost nu doar emotionant prin insemnatatea cartii, ci si plin de asteptari si bucurii deopotriva pentru mine, iar emotiile care au insotit celebrarea au fost cea mai frumoasa recompensa sufleteasca pe care as fi putut s-o primesc vreodata. 
    Am fost onorata de atat de multa bucurie si incredere ce mi-au fost incredintate si sunt recunoscatoare tuturor pentru sansa de a lua parte, indirect, la un asemenea eveniment si sper candva – intr-un viitor luminos si increzator – sa am langa mine prieteni si colege cu care sa pot celebra si eu o viata inchinata lucrurilor frumoase!

by Maria     

10 gânduri despre „Guest book with Retirement speech (Carte de Onoare cu discurs tinut cu ocazia pensionarii)

  1. @Loredana: Multumesc! si pentru mine a fost emotionant sa descopar cate sentimente se pot ascunde intre copertile unei creatii handmade!

  2. @vavaly: Multumesc din suflet! Subscriu la toate cele notate de tine! Te imbratisez cu drag si mult spor la infrumusetarea cat mai multor clipe!:)))

  3. Orice lucru creat de mana se incarca de energia si bucuria celui care l-a lucrat. In felul acesta se transmite si celui ce primeste o farama din sufletul creatorului spre incantarea si infrumusetarea clipelor. Sunt emotionante pozele, rasplata muncii tale de creatie!

  4. @Fotograf nunta Doina: Multumesc din suflet! Am rasfoit site-ul tau si imi place tare mult viziunea ta despre cum trebuie abordata fotografierea! Ai multe articole bine scrise si profesionist documentate! Asadar si tu meriti felicitari din suflet!

Comentariile sunt închise