Silver summer night


    Toamna ne imbraca in culorile nostalgiei, culorile pamantului, culorile amurgului violet-rosiatic, in culorile roadelor coapte, ale florilor ce razbat luminii azurii a cerului, si adorm inserarii duioase. Toamna ne cere sa visam la iernile friguroase, in care jocul e numai alb si rece, dar vesel si intotdeuna nins cu ghidusiile copiilor nostri. 
      Toamna ne roaga sa ne aducem aminte de zile fierbinti, peisaje infrunzite si jocuri arse de soare, dar cel mai mult ne indeamna sa adulmecam amintirea noptilor de vara cand luna blanda si mare cu lumina-i argintie invita la visare lumea intreaga. Tot astfel ne-au indeamnat si fetele de la Scrapper in Romania care au lansat un nou concurs, in care am incercat sa ma inscriu pe ultima suta de metri alaturandu-ma ultimei lor provocari – „Noapte de vara”. 
     Am descoperit, alaturi de Vavaly, blogul lor si ador ideea provocarii lansata iubitorilor de handmade. Scrapper in Romania este un altfel de atelier de creatie  virtual adresat celor carora le place sa creeze folosind materiale, tehnici, suporturi diferite.
     Special pentru acest concurs am lucrat in tehnica quilling un tablou pe paspartu argintiu. Am rulat hartia incercand sa redau, asa cum am simtit eu ca arata imaginea unei nopti de vara stralucinda toata a lună. O lună mare, argintie, rotunda care face ca umbrele noptii sa para maini blande de catifea ce imbratiseaza gradini intregi de margarete si trandafiri. Maini materne, duioase si calde ce acopera senine obrajii imbujorati ai unei nopti de vara, sub cerul careia, eu si Matei ne-am jucat chicotind. Astfel vad eu noptile noastre de vara: argintii, catifelate, imbratisate toate in miresme de flori dulci, colorate!

    Update:  Noul meu tablou quilling – Siver Summer Night – lucrat special pentru aceasta provocare a fost admis in concursul cu tema „Noapte de vara” si am bucuria sa va impartasesc ca se afla deja in Top 3 la Scrapper in Romania! Promit sa nu ratez viitoarele provocari si ma declar incantata sa particip la challenge-uri atat de creative!

by Maria 
    
19 gânduri despre „Silver summer night

  1. O, sper ca nu s-a inteles ca asteptam un raspuns si de aceea am zis ca nu se vede comentariu. Chiar nu se vedea. Am crezut ca nu am dat send. :)Pup!

  2. @ Amy: Multumesc din suflet! Ma bucur tare mult si eu ca sunt in Top 3!!! :D, dar cel mai mult ma bucur ca am cu cine sa-mi impart bucuriile! Multumesc ca imi esti alaturi!

  3. Nu mi-a aparut ultimul comentariu cel in care te felicitam pentru castigarea unui loc in Top 3 la Scrapper in Romania?

  4. FELICITARI!!! Meriti din plin sa fii in Top 3 la Scrapper in Romania. Numai surprize placute am avut azi. Yupiii!Mai am una, dar o vei afla in particular. 🙂

  5. Cum am scris si pe facebook, este uimitor tabloul tau. Gri argintiu in combinatie cu roz a reusit sa creeze o adevarata bijuterie. Felicitari, Maria!

Comentariile sunt închise