Materiale necesare:  rama foto cu geam de sticla, tempera, penson, carton, plansa de colorat cu frunze.
   Cum am procedat: am indepartat sticla de pe rama foto, am degresat-o cu alcool sanitar. Am asezat sticla peste plansa de colorat, iar cu ajutorul unui marker am trasat conturul si nervurile frunzei pe sticla. Matei a pictat frunza albastra (culoarea lui preferata in aceasta toamna) reusind pentru intaia oara sa pastreze intact conturul frunzei fara a mai depasi marginile desenului (un inceput bun pentru varsta de 2,10 anisori ai lui Matei!). 
    Dupa uscare am atasat lucrarea deasupra unui carton de culoare roz ca fundal pentru frunza pictata pe sticla, iar Matei a procedat cu incantare la inramarea tabloului, admirand galagios si impartasind tuturor succesul lucrarii sale. Bravo Matei!  
by Maria
