Colaj cu frunze pictate


    Materiale necesare: acuarele, burete de bucatarie, hartie alba de desen, carton, marker negru, foarfeca, lipici.
    Cum am procedat: pe hartia alba de desen Matei a pictat cu ajutorul buretelui inmuiat in acuarela (rosu, verde si amestecuri ale acestora) pana cand a acoperit in acuarela o mare parte a acesteia. Dupa uscare, am trasat cu ajutorul markerului conturul a patru frunze de diferite forme si marimi. Pentru ca am dorit ca frunzele sa aibe imagini cat mai fidele celor din natura am suprapus hartia de desen peste display-ul laptopului si am conturat frunzele. Am adaugat nervurile, am decupat dupa contur frunzele astfel obtinute, iar Matei le-a lipit pe fiecare in parte pe un carton roz cu striatii in relief obtinand un tablou-colaj cu frunze pictate care ofera un contrast placut si odihnitor privitorului.
by Maria
2 gânduri despre „Colaj cu frunze pictate

  1. Multumim Amy! Copilele tale sunt cele mai frumoase exemple ca se poate si astfel! Multumesc din suflet pentru frumoasele cuvinte!

  2. Uite ce poate sa iasa din mainile unui copilas daca este indrumat cu rabdare, atentie si cu dragoste!

Comentariile sunt închise