Semn de carte cu frunze


    Materiale necesare:doua cartoane diferit colorate, perforator deco frunze, adeziv (lipici).
   Cum am procedat: Am decupat doua dreptunghiuri de dimensiunile obisnuite ale unui semn de carte, unul mai lat decat celalat. Noi am optat pentru dua cartoane in diferite nuante de verde pentru a obtine un contrast delicat prin imbinarea lor. 
  Dreptunghiul mai ingust l-am perforat uniform cu ajutorul perforatorului deco frunze. Am lipit dreptunghiurile intre ele, astfel ca prin contrastul obtinut din suprapunerea prin lipire a celor doua cartoane colorate semnul de carte sa capete un model regulat si delicat cu frunze.
    Aceasta confectie presupune un timp redus de lucru si o dificultate minima pentru prescolarii mici. Matei a desprins modalitatea de lucru imediat, dar mai ales a inteles utilitatea acestui instrument confectionat manual. 
by Maria
