A venit toamna si odata cu ea si tematica lucrarilor noastre facute in joaca . Startul l-au dat umbrelutele lucrate la inceputul lui septembrie iar acum a venit randul copaceilor. Copacii realizat din tub de hartie igienica sau prosoape de bucatarie sunt cel mai usor de realizat. Un copil cat de mic poate ajuta la confectionarea lor.       Am ales culori ruginii de toamna, carton verde deschis si un tub de la prosoape de bucatarie, astfel ca ne-a iesit un copacel care a crescut „mareee”, dupa cum a spus Dante vazand rezultatul. Ideea de realizare a fost tot a lui dupa ce a vazut imaginile din concursul „nazdravanilor”. Am taiat doua cercuri potrivit de mari cu ajutorul foarfecului zimtat (sau cu „zig zag”) , le-am crestat pentru a se intrepatrunde, am crestat si tuburile. Dante a perforat marginile cu ajutorul capsatorului cu frunze mici apoi am lipit impreuna floricele din hartie lucioasa si frunze.
       In final am obtinut un copacel „care rade”, in viziunea copilului copacelul nostru are si ochi cu sprancene si gura si nas… Desigur ca a fost confectionat pentru a  ii face o surpriza lui tata, sa se bucure si el si sa rada… Copiii intotdeauna trebuie sa aiba un scop pentru a lucra si unul din cele mai bune este acela de a darui. Generozitatea lor nu are limite si zi de zi invat acest lucru de la copilul meu. 

      
                                             by vavaly
