Vaza cu irisi si spice de grau – quilling


    Imi plac aranjamentele florale cu flori de camp sau de gradina combinate cu diferite ramurele de arbusti, crengute inmugurate, ramurele de brad, flori nemuritoare, frunze uscate, spice de grau ori altele asemenea, aranjamente care in functie de anotimp pot „vorbi” despre ciresi infloriti, apusuri de soare, Dunare, canturi de pasari, joc de copii, struguri si gutui coapte, colinde si colaci aburinzi. 
    Fiecare anotimp are frumusetile lui, iar natura le daruieste din plin pe cale patru zane-anotimpuri pentru a-si raspandi fiecare izul de mister si incantare. Cu toate acestea, eu ador trecerea dintre anotimpuri, iar tabloul quilling pe care l-am numit „Vaza cu irisi si spice de grau” reprezinta imaginea mea despre acel timp in care primavara este imbratisata de primele zile de vara. In acest tablou am „cules” elementele cele mai dragi mie – irisii si spicele de grau.    
    Pentru mine irisii anunta sfarsitul primaverii, iar spicele de grau anunta acele apusuri de soare varatece  oglindite in apa curgatoare a Dunarii, apusuri pe care privindu-le impreuna cu Matei imbratisati, purtati de o barca plescaind din vasle pe luciul Dunarii, le resimt ca fiind saruturi domoale ori soapte rostite agale, toate tradand o iubire ce dureaza de veacuri. 
by Maria
5 gânduri despre „Vaza cu irisi si spice de grau – quilling

  1. Si mie imi place combinatia florilor, frunzelor, culorilor! Imi place consecutivitatea gindurilor si ideilor care le redai in scris… de fiecare data cind te citesc imi incarc sufletul cu emotii pozitive si cu frumusetea naturalismului.Va pup si imbratisez cu drag :* :X ()

Comentariile sunt închise