Fantezie – alt tablou quilling


    Probabil ca v-am obisnuit deja cu incercarile mele de a creea tablouri quilling si pentru ca timpul inca imi mai permite sa rulez fasii colorate de hartie, va impartasesc un alt tablou realizat manual pe care l-am lucrat pe un suport de carton  – imitatie de piele  – de culoarea coniacului. 

    Mi-a placut  sa lucrez cu aceasta culoare ca suport pentru noul meu tablou handmade, pentru ca m-a provocat in a alege fasii de hartie quilling in culorile potrivite pentru o asemenea rama. Rezultatul a si fost  daruit, asa cum s-a intamplat cu toate tablourile mele de pana acum, asadar nu-mi ramane de facut decat sa ma puc din nou de lucru.
by Maria
4 gânduri despre „Fantezie – alt tablou quilling

  1. @Amy: multumesc! Ah! inca nu mai gasesc timp sa postez toate cate lucrez… Apoi, nu ma pot perfectiona daca nu exersez, asa ca nu-mi ramane decat sa incerc sa ajung la maiestria cu care lucrati voi, tu si Mihaela!Te imbratisez cu drag!!

Comentariile sunt închise