Peisaj subacvatic cu sirene


    Materiale necesare: carton colorat, glitter pulbere in doua culori, aracet, vopsea pentru pictura cu degetele.
    Cum am procedat: Am desenat cozile si sutienele a doua sirene pe un carton albastru. Matei le-a acoperit cu adeziv (aracet) si a presarat deasupra glitter verde sub forma de pulbere. Dupa uscare am indepartat restul de glitter. La fel am procedat si pentru alge pe care Matei a preferat sa le acopere cu glitter pulbere argintie. Pe o farfurie Matei a adaugat vopsea rosie. Am taiat o bucata mica de carton gros, iar Matei a inmuiat o margine in aceasta vopsea. 
    Pentru a face corpul sirenei, Matei  a trecut marginea inmuiata in vopsea peste cartonul albastru. Tot cu ajutorul cartonului inmuiat in vopsea rosie a trasat si manutele sirenelor. Cu ajutorul degetelului inmuiat in vopsea galbena a pictat parul sirenelor.  Astfel a prins contur un peisaj subacvatic cu sirene in culorile preferate ale lui Matei: albastru, verde, rosu, galben si un pic de argintiu.
by Maria
Un gând despre „Peisaj subacvatic cu sirene

Comentariile sunt închise