Umbrelute din carton


     Ca orice copil de varsta lui si Dante este fascinat de ploaie si, implicit, de umbrele. Asa ca propunerea mea de a confectiona umbrelute din carton a fost primita cu entuziasm si curiozitate. Le-am accesorizat cu cativa fluturi gata sa isi ia zborul si le-am dat un pic de stralucire cu „ghiter” – cum denumeste Dante glitterul. Se poate realiza un frumos decor de toamna cu ajutorul acestor umbrelute haioase. Desigur ca Dante a vrut si una mareeee (acum la el totul trebuie sa fie cat mai mareeee), dar am lasat-o pe alta data. 
       Cum se confectioneaza? Se decupeaza un cerc potrivit de mare (conturul l-am trasat cu ajutojul unui pahar), folosind foarfeca cu model decorativ. Se perforeaza diverse modele (in lipsa este bun si simplul perforator de birou cu gauri) , se face o taietura pe una din razele cercului (pana in centru unde se lasa loc pentru codita). Se decoreaza dupa preferinte. Se lipeste in asa fel incat sa aiba forma de umbreluta ( cam 3-4 cm).  Se introduce codita formata dintr-un pai de coktail. 
     Multumesc „nazdravanilor” pentru aceasta idee.  

                                     by vavaly si Dante

2 gânduri despre „Umbrelute din carton

Comentariile sunt închise