Matei stie deja ca putem creea cam tot ce e in jurul nostru (ma refer la jucarii desigur). A redescoperit recent teatrul de papusi, pe care pana acum il jucam cu lumini si umbre imprimate suav de manutele noastre ori cu animalutele de plus ale caror roluri par de fiecare data infinite. 
     De data aceasta a vrut sa confectionam papusi pentru degetele, astfel ca in miez de noapte, cuibariti in patul moale si incapator, am creat din simple materiale: carton, lipici, stickere cu animale si astre, flori decupate cu perforatorul deco, minunate papusi pentru degetele. 
    Finger puppets cum sunt ele cunoscute in toata lumea ne-au incantat frumoasele ore tarzii din noapte cu bucuria si povestile lor. Matei a adormit razand, imbratisandu-le, iar dimineata a fost primul lucru pe care si-i l-a dorit: „Sa facem colectie, mami!”. Astfel ca am purces din zori la confectionarea altor papusi pentru degetele care au completat micuta noastra colectie.
    Cum am procedat? Un carton format A4 colorat l-am pliat in jumatate pe lungimea lui, iar apoi l-am taiat transversal in 5 fasii de cate 6cm fiecare. Am lipit laturile fiecaruia dintre cele 5 dreptunghiuri rezultate, le-am decorat cu stickere si flori in diverse culori. Pentru ca uneori imaginile spun mai multe decat pot spune cuvintele, va invit sa priviti si imaginile atelierului nostru nocturn:

by Maria
