Crafting pentru copii – cosulet si floare din sticla de plastic


      Un obiect la indemana oricui este o sticla de plastic de jumatate de litru. Se pot face foarte multe obiecte de jucarii pentru copii chiar cu un mic ajutor din partea lor. 
      In joaca noastra constructiva am improvizat un cosulet pentru floricelele din fir chenile iar din cealalta jumatate de sticla am facut o floare uriasa. 

      Cum se procedeaza? Se ia o sticla din plastic de jumatate de litru si se taie in jumatate. 
      Jumatatea cea mare se foloseste pentru cosulet. Se da cate o gaura in fiecare parte ( eu am folosit perforatorul) prin care se introduce o sforicica, un rest de material textil, orice poate fi considerat manerul cosuletului. Se orneaza cu orice mijloace aveti la indemana. Pentru ca noi am avut hartie glasse, am taiat patratele pe care le-am pipit alternativ, incat sa se vada si transparenta sticlei – pardon, cosuletului. Rezultatul a fost o incatare pentru copilul meu. 
       Jumatatea cu gatul sticlei se taie fasii nu foarte inguste dar astfel incat sa poate fi rulate spre exterior. Noi am lipit pe fiecare fasie hartie lucioasa, iar in mijloc o bulina mare de hartie lucioasa pentru a obtine floarea soarelui. Pentru codita am folosit un tub de lipici gol pe care l-am introdus in gura sticlei si l-am ornat cu hartie verde. 
     Sunt multe idei de a orna aceste jucarii, important e sa va apucati de treaba.
Un gând despre „Crafting pentru copii – cosulet si floare din sticla de plastic

  1. Harnicei mai sunteti! Ideia e minunata,poate o sa incerc cu copilashii mei ( din septembrie am practika 6 saptamini) cu toate ca is cam maricei(clasa a 4-a) dar orikum o sa fur idei de la voi :))

Comentariile sunt închise