Felicitari handmade


 
   Felicitarile handmade create recent sunt printre lucrarile mele preferate din ultimul timp si asta pentru ca, jucandu-ma alaturi de Matei cu cartoane colorate, fasii de hartie quilling, stickere si panglici am descoperit ca felicitarile handmade pot deveni un minunat prilej de a oferi mici bucurii celor dragi. 

    Si cum cei pe care ii iubim – familia si prietenii – sunt numerosi am profitat de orele de relax din lungile zile de vara pentru a confectiona  nenumarate (mai exact 13) felicitari handmade. Mateiul meu a fost foarte incantat de ele, le-a admirat exclamand pentru fiecare in parte si le-a daruit cu mare bucurie celor dragi lui.

by Maria
2 gânduri despre „Felicitari handmade

  1. foarte foarte frumoase si atat de vesele! Stiti fetelor, mai nou consider ca acei oameni care nu prefera felicitarile lucrate manual celor tiparite nu au un simt dezvoltat pentru arta, pentru estetic. 🙂 🙂

  2. Draga Maria cind ai reusit? sunt minunate, nici nu am cuvinte… Imi plak de mor 🙂 Bravoo tie si pupici voua :*:*:*

Comentariile sunt închise