Craft pentru copii – acvariul


    Provocati de concursul lansat de Any pe situl „nazdravanilor” , nu puteam sta deoparte nici noi. Asa ca am adunat materialele de prin casa si am inceput joaca noastra constructiva. Pentru ca Dante are pasiune pentru desen si culoare, proiectul nostru se bazeaza in primul rand pe acest lucru. Am decupat in joaca cativa pestisori din hartie, din cartonul ramas de la sulurile de hartie igienica iar copilul a pictat cu mare bucurie toate acestea. Cateva tuse de carioca au dat nota finala a fiecarui animalut creat astfel. Am obtinut cativa pestisori stralucitori, o steluta de mare, o caracatita vesela „care rade” – favorita lui Dante-.
    Dintr-o cutie de pantofi am improvizat acvariul . Am lipit bucatele de hartie grofata albastra, pentru a da aspectul de valuri. Am decorat apoi impreuna dupa indicatiile hotarate ale lui Dante. A asezat cu manuta lui pietricelele pe care le-a pictat, cateva scoici aduse de la mare de anul trecut , o steluta de mare si o scoica din plastilina ramase de la un proiect mai vechi prin care a invatat despre animalele marine. Cateva bucati de hartie decupate la intamplare si colorate cu acuarela de catre Dante au devenit iarba de mare, ca in orice acvariu respectabil.
    Au fost cateva zile pline de veselie si culoare, dar si nerabdare de a vedea cum arata proiectul final. Ca o incununare a acestui joc am gasit si pestisorii cu undita  pe care ii primise Dante mai demult iar eu ii pusesem la pastrare pentru momentul potrivit. Am improvizat astfel si o mica balta, din doua lighenase, pe balcon langa acvariu iar distractia a fost si mai grozava .

                                                by vavaly

