Pentru a realiza un Peisaj marin am folosit tehnica colajului cu mai multe fragmente pictate prin improscarea culorii din periuta de dinti, din pensoane de diferite marimi si prin stampilarea culorilor (acuarele) cu buretele si servetelul de hartie.
   Impreuna cu Matei am pictat prin improscarea culorii din periuta de dinti si din pensoane, prin puctarea culorii cu pensonul si cu servetelul trei foi de desen in diferite culori de acuarela, dupa bunul plac al fiecaruia. Am desenat pe acestea conturul animalelor marine dupa un sablon de plastic cu animale marine achizitionat din librarie si le-am lipit cu adeziv (aracet) intr-un colaj. 
    Pentru a reprezenta apa oceanului am pictat alte trei coli in diferite nuante de albastru, prin diferite tehnici: prin stampilarea culori cu buretele, prin improscare cu apa si culoare si prin simpla pensulare a culorii cu pensonul in tuse mari. Am decupat fiecare foaie de desen sub forma de valuri si le-am lipit apoi intre ele aleatoriu formand un peisaj marin in nuante diferire, alternante, de albastru formand o plansa mare pictata in culorile oceanului. 
Pe acesta plansa am lipit apoi decupaturile noastre dupa sablon reprezentand diferite animale marine. Rezultatul a fost un colaj simplu intruchipand viata acvatica a oceanului – un peisaj marin care l-a incantat pe Matei l-a peste masura.
by Maria
