Premiul Special in Concursul de Ziua Mediului Inconjurator


  Am participat cu mult entuziasm  la Concursul de ziua Mediului Inconjurator unde ne-am prezentat cu doua creatii diferite, dar apreciate in concurs si sustinute prin comentarii, dar si mai mult decat atat, rasplatite de catre organizatoarea acestuia cu premii speciale.
 O data cu participarea la acest concurs de creatie am castigat si o buna prietena, pe Amy, organizatoarea concursului, dar totodata ne-am imbogatit sufleteste si nu numai hranindu-ne dorinta de nou si cunoastere, ne-am bucurat ochii si imaginatia cu deosebite lucrari executate de scolari si prescolari si am descoperit nenumarate tehnici de executie a lucrarilor handmade, dar si a multor idei de lucru cu copii dezvaluite din experienta educatorilor care au coordonat grupele participante la acest concurs.
    Premiul Special a fost oferit lui  Matei, pentru merite deosebite acordate unei mamici (subsemnata) care a apreciat si a aplaudat fiecare micut intrat in concurs, iar lucrarea prezentata in concurs  a fost “Iubirea”.
    Echipa Dante – vavaly s-a prezentat in concurs cu lucrarea Casuta florilor – minisera, o lucrare impresionanta si plina de invataminte pentru cei mici. Premiile oferite constau in: Premiul Special – Casuta din Olanda care face parte din setul CASUTELE LUMII – pachetul contine 4-5 cartoane alb-negru cu piesele componente ale casutei si instructiuni de realizare a casutei. (Casuta trebuie construita si promit sa revin cu lucrarea finalizata) si un premiu de participare pentru echipa Dante – vavaly-  cartea „Invata sa desenezi dinozauri”.
Participarea la Concursul de Ziua Mediului Inconjurator a fost cea mai frumoasa experienta a lunii mai si cu siguranta ca o vom sustine pe Amy participand activ si in alte viitoare concururi pe care va alege sa le organzeze si promoveze si cu ajutorul nostru.

by Maria
Un gând despre „Premiul Special in Concursul de Ziua Mediului Inconjurator

  1. Multumesc din suflet! Abia astept sa vina timpul pentru un nou concurs.Bine ca eu vad postul abia dupa o luna si jumatate! 🙂

Comentariile sunt închise