Ale mele…zece


        De multe ori citind cate un interviu al unei vedete imi spuneam ca tare mult mi-ar place sa mi se ia si mie un interviu si imi imaginam ce raspunsuri as fi dat eu la diversele intrebari. Una dintre intrebarile frecvente in interviuri este si aceasta: spuneti 10 lucruri care va plac, care va incanta sau va fac ziua mai frumoasa.             Provocata de Roxana si Corina indraznesc sa vin si eu cu cateva randuri in care sa vorbesc despre acele cateva lucruri si nu numai care imi bucura sufletul, care imi plac in mod deosebit. Cuvantul „lucru” nu este tocmai potrivit pentru toate, mai ales ca eu nu obisnuiesc sa ma atasez foarte tare de material, de ceea ce e trecator si apare sau dispare din viata noastra. Dar sunt cateva constante care ne insotesc de-a lungul vietii sau de care ne amintim cu placere.
Prin urmare:

Aflaţi mai multe »

10 gânduri despre „Ale mele…zece

  1. Trebuie antrenament si pentru asta. eu sunt antrenata bine, am adunat ceva drumuri la activ 🙂 sa vezi cand o creste Alexia si a va pleca peste tot, ce de bagaje vei face 🙂

  2. Te invidiez pentri rapiditatea cu, care faci bagajele. Mie tot 2 zile îmi ia. În prima mă gândesc ce ar trebui pus, în a doua îl fac şi descopăr că mai trebuie puse/scoase câte unele :((

  3. Primind atatea aprecieri si cuvinte frumoase de la voi, dragelor, chiar ca ma simt ca o vedeta :). Va multumesc si sa aveti un weekend minunat!

  4. 🙂 sunt sigura ca draguta de Liuba ti-a uns sufletul cu mesajul ei.nu mai dezbat articolul ci iti spun doar ca imi esti tare draga si preocuparile tale sunt exact pe gustul meu.

  5. Draga Vavaly iubesti sa faci lucruri frumoase, naturale,placute sufletului, neplictisitoare, esti un exemplu model! Ai raspuns ca o adevarata vedeta 🙂

Comentariile sunt închise