Deoarece tot aveam printre jucariile noastre niste cuburi ramase de la un puzzle 3D care se dezmembrase, m-am gandit sa le dau o noua utilizare mult mai atractiva. In cautarile mele pe internet am gasit cum se pot folosi aceste cuburi pentru constructia unui cub Soma, un cub asemanator ca reputatie si dificultate cubului Rubik. M-am inspirat de aici, am adunat numarul de cuburi necesar, le-am lipit asa cum am vazut in imagini, le-am lasat sa se usuce si apoi a inceput distractia: doi oameni si un copil incercand sa construiasca un cub mai mare  din acele cuburi lipite. E o adevarata provocare dar merita cu adevarat pentru dezvoltarea gandirii logice a copilului dumneavoastra si pentru a-i pune rabdarea la incercare (si a parintilor).  O jucarie la indemana si usor de construit. Mult succes!

                                     

                                                by vavaly

