Quilling – bijuterii si tablouri


    Totul a inceput in aceasta primavara cand am descoperit martisoarele realizate prin tehnica quilling. M-am uitat cu atentie la poze, am mai cautat informatii, nici nu stiam cum se cheama aceasta tehnica, pana cand am gasit pe site-ul Casuta Copiilor cateva tutoriale foarte folositoare.

 

 

Desigur ca set quilling nu aveam de unde achizitiona chiar atunci, am crezut ca nici nu exista la noi in tara. Am inceput sa tai fasii de hartie, carton, am folosit o agrafa de par, scobitoare despicata, dar mi-am satisfacut curiozitatea si am realizat cateva martisoare si felicitari dragute si apreciate. Abia de curand am reusit, impreuna cu Maria, sa achizitionam un set profesional de quilling si am trait emotia de a realiza primele noastre creatii folosind aceasta tehnica.

 

 

 

 

 

 

     Desi eram nerabdatoare sa ma apuc de lucru, am ezitat o vreme incercand sa imi gasesc propriul stil, ceea ce mi s-ar potrivi cel mai bine. Desi mai realizasem deja cateva felicitari pe care le-am oferit cu mare drag prietenelor mele de suflet, simteam ca nu acela este stilul meu. Astfel am petrecut cateva zile cautand si tot cautand pe internet. Incet incet mi-am dat seama ca stilul meu este mult mai geometric, cu o cromatica de cele mai multe ori bazata pe contrastul a doua , cel mult trei culori. De aceea m-am si indreptat spre confectionarea de bijuterii, pentru moment am realizat mai mult cercei, dar si tablourile  respecta aceste criterii ale mele. Sunt foarte incantata de aceasta tehnica de realizare a bijuteriilor si sper sa va placa si voua la fel de mult. Imi pare rau ca aparatul meu foto nu reuseste sa redea cu fidelitate frumusetea acestor mici minuni, dar sunt sigura ca vor aduce bucurie celor ce le vor purta.

                                                                  by vavaly

6 gânduri despre „Quilling – bijuterii si tablouri

  1. Draga Mihaela, venind din partea ta incurajarile imi dau si mai mult elan sa ma apuc de lucru. Deja cateva din tablourile mele si-au gasit destinatari, le-am daruit cu mare drag si am fost fericita sa vad ca aduc incantare celor ce le-au primit. Timp sa avem, ca imaginatie este destula.

  2. Buna! Sunt Mihaela. Iti multumesc pentru vizitele de pe blogul meu si mai ales pentru comentariile dragute care mi le-ai scris. Ca un sfat, nu te subestima!!! Si tu lucrezi frumos si curat. Uite, ultimele doua modele de felicitari din aceasta postare sunt exact pe gustul meu. Adica elegante, imi palce ca ai folosit culori putine, care se combina perfect. Mai departe…intervine imaginatia, pe care sper sa ti-o folosesti la maxim. Ceea ce mai conteaza ca o lucrare sa fie reusita este, zic eu, sa pui suflet, sa faci de placere ceea ce faci. Spor la quilling in continuare.

  3. @Maria ti le ofer cu mare drag asa cum doresti tu.@Salmi eu intotdeauna trebuie sa mesteresc ceva, e in firea mea, iar quillingul satisface de departe acest fel al meu de a fi.@Amy ideea mi-a venit din felul in care simt. Cum zice Maria, e stilul meu care reflecta si personaltatea mea. Ma bucur ca mi-am descoperit stilul, as fi fost nemultumita sa realizez copii sau imitatii care nu imi erau in fire.

  4. Ma bucur pentru voi ca v-ati achizitionat un set quilling. si eu imi doresc unul si sper sa reusesc curand sa-mi iau. :)sunt forate frumoase modelele quilling. imi plac mult de tot. ai avut o idee grozava sa faci modele din culori contrastante.spor in continuare si inspiratie cat mai multa! 🙂

  5. Vai ce frumoase sunt! Eu recunosc ca nu am rabdare sa fac asa ceva si ca atare admir din suflet lucrurile migaloase facute de cei care au…:). Mult succes mai departe!

  6. Setul cu fluturasi azurii si cerceii ying-yang sunt adjudecate deja, ok?! Astept si colierul ying-yang. Si nu uita ca le accept numai pe snururi din piele alba pentru flururi si neagra pentru ying-yang. Succes!

Comentariile sunt închise